کدخبر:0952/20240220

1 اسفند 1402

امضا تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه اصفهان
در نشست مشترک هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان با دانشگاه اصفهان تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه به‌منظور توسعه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی و ایجاد زیر ساخت‌های طراحی و اجرای پروژه‌های مسئله‌محور در زمینه‌های مختلف منعقد شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، در نشستی که به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان روز دوشنبه 30 بهمن ماه برگزار شد، در خصوص گسترش توان دو دانشگاه برای حل مسائل هدف‌گذاری شده بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در پایان این نشست، تفاهم نامه همکاری مشترک در راستای رفع مشکلات و چالش‌های صنعت استان و کشور با استفاده از ظرفیت‌های کارشناسی و دستیابی به سرآمد علمی، تولید محتوای نرم‌افزاری، ارتقای فضای فرهنگی و اجتماعی و فناوری میان دکتر میبدی رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان و دکتر هرسیج رئیس دانشگاه اصفهان به امضاء رسید.

در این تفاهم‌نامه همکاری مشترک در انجام پروژه‌های تحقیقاتی - کاربردی موردنیاز استان و کشور، ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اجرای پروژه‌های ملی و بین‌المللی، راه‌اندازی، تجهیز مراکز آزمایشگاهی و پژوهشی مشترک و تکمیل هدفمند آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها پیش‌بینی‌شده است.

در این نشست بر گسترش تعامل پیرامون تدوین، تألیف و تبادل اسناد و مدارک علمی و استفاده متقابل از اطلاعات و منابع علمی توافق به عمل آمد. همچنین دو دانشگاه به راه‌اندازی واحدهای پژوهشی مشترک، اهتمام به حل مشکلات استان و اولویت قراردادن پروژه‌های مسئله‌محور و ایجاد تسهیلات جهت همکاری با پژوهشگران معرفی شده از سوی یکدیگر در قالب مقررات موجود و بر اساس قراردادها، متعهد شدند.

گفتنی است؛ از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه ارائه خدمات کارگاهی و آزمایشگاهی موردنیاز، تلاش در جهت برگزاری هم‌اندیشی‌ها و کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت، انتشار مقالات علمی مشترک برای تبین دانش فنی با نام مشترک، تولید محتوای نرم‌افزاری و دستیابی به فناوری حاصل از تبین دانش فنی ذکر شده است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.