کدخبر:1243/20240210

21 بهمن 1402

بیانیه هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان در آستانه ۴۵ امین بهار انقلاب اسلامی ایران
بسم‌الله الرحمن الرحیم  ملت شریف ایران، دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشجویان و اساتید ارجمند، چهل و پنجمین بهار آزادی بر شما خجسته باد.


 ملت بزرگ ما در طول تاریخ، ثابت کردند که شرافتمندانه بر عهدی که با انقلاب اسلامی بستند، وفادار و ثابت‌قدم ماندند. باید به‌خاطر بیاوریم که چه تلاش‌های بیهوده و گستاخی‌های بی‌سرانجامی از سوی دشمنان بر مردم شریف ما رفت و در تمام این سال‌ها، آنها با حماسه حضورشان، پاسخی قاطع به دنیا دادند.

 قشر اندیشمند دانشگاهی نیز به‌ویژه دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان با کسب دستاوردهای ارزشمند در عرصه علم و فناوری، چراغ امید و اراده را در دل جوانان این سرزمین روشن نگاه داشتند. امروز صنعت کشورمان با توانمندی و دانش بالای دانش‌آموختگان این دانشگاه می‌تواند خودکفا باشد و به نیازهای حیاتی جامعه پاسخ دهد. در نتیجه تلاش و همت پژوهشگران کشورمان، ایران امروز صاحب فناوری‌های پیشرفته و روز دنیا در عرصه‌های مهندسی، هسته‌ای، پزشکی، لجستیکی و نظامی است.

 ما دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان، در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن یادآوری عهد و پیمان ازلی با آرمان‌های بزرگ‌مرد تاریخ، حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، حضرت آیت‌الله خامنه ای، در روز ۲۲ بهمن‌ماه، در کنار مردم شریف ایران اسلامی خواهیم بود.

 هیئت‌رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان

 ۲۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۲

 

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.