کدخبر:1108/20231031

9 آبان 1402

بازگشایی ساختمان دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان
به مناسبت روز جهانی مول و بازسازی دانشکده شیمی، دورهمی با حضور اساتید و دانشجویان به همت معاونت فرهنگی دانشجویی و انجمن علمی دانشکده شیمی صنعتی اصفهان برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان: آذرماه سال گذشته، دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان دچار حریق گسترده ای شد و خسارت بسیاری به بار آورد. ظرف مدت یکسال بازسازی کامل آزمایشگاه ها و فضای کابردی دانشکده انجام شد و مهرماه امسال، دانشکده بازگشایی شد.

دکتر علی اصغر انصافی رئیس سابق دانشکده شیمی با اشاره به اتفاق ناگوار دانشکده شیمی در سال گذشته گفت: روند بازسازی دانشکده شیمی بلافاصله با تلاش مسئولین و اساتید در جهت ایجاد بستری برای ادامه فعالیت‌های تحقیقاتی آغاز شد و تا کنون ادامه داشت.
در این مراسم، دکتر محمد دیناری، رئیس دانشکده شیمی نیز بیان کرد: ۲۰درصد از امور آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه در دانشکده شیمی انجام می شود.

وی ضمن اشاره به مقالات استخراج شده و جایگاه دانشکده شیمی در دانشگاه صنعتی اصفهان مطرح کرد: دانشکده شیمی در تلاش اخذ بورس وزارت و بورس صنعتی از بنیاد ملی نخبگان برای دانشجویان است.

گفتنی است؛ این برنامه به همت انجمن علمی و معاونت فرهنگی دانشکده شیمی و با حمایت شرکت "شیمیایی رازی" در دانشگاه صنعتی اصفهان اجرا شد.

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.