کدخبر:2207/20230927

5 مهر 1402

نتایج رتبه‌بندی موسسه آموزش عالی تایمز در سال 2024 اعلام شد|حضور دانشگاه صنعتی اصفهان در فهرست برترین دانشگاه های جهان
موسسه آموزش عالی تایمز فهرست رتبه‌بندی 1904 دانشگاه برتر جهان در سال 2024 را اعلام کرد. بر اساس این رتبه‌بندی دانشگاه صنعتی اصفهان در جایگاه 800-601 جهان قرار گرفته است.

 به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، دکتر حمیدرضا صفوی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان با اعلام این خبر بیان کرد: 73 دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی ایرانی در این فهرست قرار دارند که دانشگاه صنعتی اصفهان حائز رتبه 9 در بین دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ایرانی شامل دانشگاه‌های علوم پزشکی، جامع و صنعتی شده است.
 وی افزود: جایگاه دانشگاه صنعتی اصفهان در این رتبه‌بندی نسبت به دو سال قبل صعود چشمگیری داشته و بهبودیافته است.
 عضو هیئت‌رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان خاطرنشان کرد: بنا بر اعلام مؤسسه تایمز، نسخه 2024 رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان این مؤسسه، با 2 هزار 673 دانشگاه شرکت‌کننده از بیش 120 کشور جهان، بزرگ‌ترین رتبه‌بندی انجام شده تا کنون است.
 صفوی افزود: مؤسسه تایمز از سال 2010 میلادی به‌صورت مستقل اقدام به رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان می‌نماید و دانشگاه صنعتی اصفهان از سال 2016 در این رتبه‌بندی حضور دارد.
 معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان این موفقیت را حاصل برنامه‌ریزی و تلاش کلیه اعضای هیئت‌علمی، دانشجویان و یاوران علمی دانشگاه دانست و با تبریک به جامعه دانشگاهی، ابراز امیدواری کرد، بهبود رتبه‌بندی دانشگاه صنعتی اصفهان در نظام‌های رتبه‌بندی بین‌المللی، تداوم داشته باشد.

 

 گفتنی است جزئیات امتیازهای کسب شده دانشگاه در بخش‌های: آموزش، پژوهش، کیفیت پژوهش و چشم‌انداز بین‌المللی و همچنین فهرست کامل مؤسسات رتبه‌بندی شده سال 2024 این نظام رتبه‌بندی از طریق پیوند زیر در دسترس است:
http://l.iut.ac.ir/3v

 

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.