کدخبر:2147/20230725

3 تیر 1402

نوزدهمین همایش معرفی رشته های تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود
نوزدهمین همایش معرفی رشته های تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان، همزمان با ایام انتخاب رشته آزمون سراسری و به منظور کمک به داوطلبان کنکور سراسری جهت انجام بهترین انتخاب، از تاریخ 16 تا 18 مردادماه برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، همایش اصلی معرفی رشته ها در تاریخ 16 مردادماه، برگزار و همچنین روزهای 17 و 18 مردادماه به عنوان روزهای درب باز دانشکده های دانشگاه صنعتی اصفهان برای بازدید میدانی داوطلبان علاقمند در نظر گرفته شده است.
در این همایش که با حضور دانش آموزان برتر مدارس استان برگزار می شود، استادان مجرب رشته های مختلف دانشگاه صنعتی اصفهان، مهم ترین و به روزترین اطلاعات لازم درخصوص رشته های تحصیلی این دانشگاه را به شرکت کنندگان ارائه خواهند کرد.
معرفی امکانات، توانمندی ها، تسهیلات، خدمات و آشنایی با محیط علمی، فرهنگی  و آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان و نیز ویژگی های برجسته و برتری های این دانشگاه در مقایسه با سایر دانشگاه های بزرگ کشور، از دیگر بخش های نوزدهمین همایش بزرگ معرفی رشته های تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان خواهد بود.
همچنین با توجه به اهمیت آینده شغلی و حضور فعال دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی اصفهان در زیست‌بوم فناوری و کارآفرینی کشور، در بخش پایانی همایش، بازدید از شهرک علمی-تحقیقاتی اصفهان و آشنایی با برخی شرکت‌های موفق، برنامه‌ریزی شده است.          
شایان ذکر است: دانش آموزان اصفهانی به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام رایگان جهت حضور در این همایش می‌توانند به نشانی وب سایت دانش آموز : https://daneshamooz.iut.ac.ir/fa/1402 مراجعه نمایند‌.

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.