کدخبر:1358/20230710

19 تیر 1402

در نهمین جشنواره تجلیل از خادمان علم و پژوهش: از یاوران علمی نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان تجلیل شد
همزمان با ایام پر برکت عید غدیرخم، نهمین جشنواره تجلیل از خادمان علم و پژوهش روز گذشته وبا تجلیل از 30  کارمند، کارشناس و مدیر نمونه این دانشگاه برگزار شد.

دکتر سید علی‌محمدمیرمحمدی میبدی، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در جمع یاوران علمی دانشگاه صنعتی اصفهان بیان داشت: هیئت‌رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان، تلاش برای حفظ شأنیت و کرامت دانشگاهیان معزز و مکرم را به‌عنوان باور و اعتقاد خود سرلوحه عمل قرار داده است.
دکتر میبدی با اشاره به اینکه در تصمیمات مدیریت دانشگاه، منافع جمعی بر منافع فردی اولویت دارد خاطرنشان کرد: از ابتدا بیان کردیم که آمده‌ایم تا توشه‌ای برای آخرت خود برگزینیم و خود را خدمتگزار دانشگاهیان می‌دانیم در این مسیر با عزم و اراده ثابت قدم هستیم، تازمانی که وزیر محترم عتف عنایت داشته باشند این مسئولیت را به دیده منت می‌پذیریم و پس از آن در کسوت هیئت‌علمی به دانشگاه خدمت خواهیم کرد.

 رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان از حمایت‌ها و دلسوزی اقشار مختلف دانشگاهیان تقدیر کرد و گفت: در این مدت یک سال و هفت ماه گذشته، حوادث و چالش‌های بسیاری را پشت سر گذاشتیم. از جمله بدهی‌های کلان، فرسودگی بخش‌های زیربنایی، همچنین کمبود حداکثر ۵۰۰ ظرفیت خوابگاهی برای دختران دانشجو، بخشی از مسائل مدیریتی بود که با اهتمام، وقت‌گذاری و تلاش کارکنان شریف دانشگاه، رؤسای دانشکده و اساتید محترم به‌خوبی انجام شد و دانشگاه در مسیر رشد و تعالی خود ادامه حرکت داد.

رئیس دانشگاه به اقدامات ویژه کارکنان بخش‌های اداری دانشگاه ازجمله امور مالی، امور قراردادها، تدارکات دانشگاه، حفاظت فیزیکی دانشگاه، اداره کل آموزش، اداره کل کارگزینی و سایر بخش‌های لجستیک دانشگاه اشاره داشت و تصریح کرد: نقش مهم کارکنان بخش‌های زیربنایی از جمله تأسیسات، فضای سبز، رانندگان خدوم اداره نقلیه به‌عنوان یاوران علمی بر مدیریت دانشگاه پوشیده نیست.
دکتر میبدی افزود: قانون‌گرایی، وقت‌گذاری، انضباط مالی و تشکیلاتی. حفظ حرمت محیط علم و شأنیت عزیزان دانشگاهی، کلیدواژه‌هایی بود که به‌عنوان میثاق اعضای هیئت‌رئیسه بر آن وفاق داریم و بر این عهد هستیم.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته در یک سال و نیم گذشته خاطرنشان کرد: دانشگاه با برقراری انضباط مالی و تعهد به شفافیت اطلاعاتی، مرتباً گزارش‌های مالی خود را در دستگاه‌های ذی‌ربط منتشر کرده و این گزارش‌ها در اختیار عموم جامعه قرار داده است.
دکتر میبدی به تعهد دانشگاه صنعتی اصفهان نسبت به حفظ مالکیت اراضی دانشگاه صنعتی اصفهان اشاره داشت و افزود: باهمت دفتر حقوقی دانشگاه اسناد مالکیت 99درصد از اراضی دانشگاه تثبیت شده است و ضمن تعامل با دستگاه‌های ذی‌ربط، سازمان زمین‌شهری و... بر حفظ یکپارچگی سرزمین دانشگاهی مصمم هستیم.
رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با تأکید بر اینکه ملاک قراردادن قانون، شعار هیئت‌رئیسه دانشگاه است افزود: باتکیه‌بر علم و تلاش همه دانشگاهیان، مسیر پیشرفت دانشگاه را ادامه می دهیم. استقلال در تصمیم‌گیری مدیران، تسریع در حل پرونده‌های اجرایی کارکنان، تسهیل در شرایط ادامه تحصیلات عالیه برای کارکنان دانشگاه، جذب استعدادهای درخشان، توسعه ساختار یکپارچه خدمات دانشگاه (erp)، بودجه‌ریزی عملیاتی، آماده‌سازی استخر دانشگاه، راه‌اندازی پست پاساژ و فیدر برق دانشگاه و افزایش منابع درآمدی دانشگاه بخشی از دستاوردهای ارزشمند یک سال و نیم گذشته بوده است که تنها به همت و پشتکار آحاد مختلف دانشگاهیان به‌دست‌آمده است.

وی  با اشاره به اینکه بضاعت مالی و ظرفیت‌های اجرایی دانشگاه باعث شده است آن طور که شایسته کارکنان شریف است به آنان خدمت نشود افزود: اولویت اجرایی ما اهتمام به صیانت و شأنیت کارکنان، اساتید و دانشجویانی است که به امانت به ما سپرده شده‌اند.
استاد دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: خوشبختانه با رشد درآمدهای اختصاصی و افزایش تفاهم‌نامه‌های کلان با صنایع هایتک کشور، توانسته‌ایم بخشی از مشکلات زیربنایی و فرسودگی بخش‌هایی مهم دانشگاه را برطرف کنیم؛ اما همچنان این مسائل از جمله سردخانه‌ها، آسانسورها و بخش‌های فنی و آزمایشگاهی دانشگاه را با مسئله‌های جدی روبرو ساخته است.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در پایان بیانات خود با تقدیر از بخش‌های مختلف آموزش و پژوهش دانشگاه یادآورشد دستاوردهای عظیم و پیشرفت روزافزون این دانشگاه، به برکت خون شهدای عزیز دانشگاه است.
در این برنامه معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز گزارشی از فرایند انتخاب کارمند نمونه ارائه کرد و گفت: کارکنان شریف دانشگاه صنعتی اصفهان با کمال صبوری، تخصص و توان تلاش کردند، این دانشگاه سرآمد کشور باشد.


دکتر مجد الدین نجفی با اشاره به اینکه افرادی که در این جلسه انتخاب شدند نمایندگانی از میان جامعه کارمندان نمونه دانشگاه هستند خاطر نشان کرد: این دانشگاه شریفترین کارمندان دولت را دارد که در سخت ترین شرایط به وظیفه خود متعهد بوده اند.

معاون اداری و مالی دانشگاه افزود: براساس نظام ارزشیابی کمی و توصیفی و ارزیابی کمیته داوران منتخب کارمندان دانشگاه، افرادی به عنوان کارمند نمونه انتخاب شدند و با تعهد به نتیجه، هیچ دخل و تصرفی در آرای منتخبین انجام نشد.

  گفتنی است تقدیر از خانواده مرحوم عسگری کارمند فقید دانشگاه صنعتی اصفهان، تقدیر از نماینده جانبازان شریف دانشگاه، اجرای تئاتر طنز، گروه سرود، مسابقه و اهدای جوایز کارمندان نمونه از دیگر بخش های این جشن بود.

اسامی کارمندان نمونه سال 1401

گزارش تصویری

تیزر یاوران علمی دانشگاه صنعتی اصفهان

کلیپ خاطرات صنعتی

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.