کدخبر:0959/14010301

1 خرداد 1401

تقدير از رساله‌های برتر كشور در يازدهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت
رساله‌ دانش‌آموخته دانشگاه صنعتي اصفهان برگزيده یازدهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت
دكتر سجاد انتشاری دانش‌آموخته دكتراي مهندسي آب از دانشگاه صنعتی اصفهان با رساله «تدوین چارچوب مدیریت منابع آب در حوضه آبریز زاینده‌رود با تاکید بر جنبه‌های اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطی» موفق به كسب عنوان رساله برتر در يازدهمين كنفرانس الگوي اسلامي ايراني پيشرفت شد.   

مراسم تقدیر از رساله‌های برتر الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه در جریان برگزاری یازدهمین کنفرانس این مرکز با حضور صاحبان رساله‌های برتر و شایسته تقدیر، برگزار شد.
دكتر انتشاري دانشجوي ممتاز علمي و فعال جهادي دانشگاه صنعتي اصفهان، با بیش از ۱۰ مقاله‌ی ISI، علمی - پژوهشی، سابقه ۷ سال پژوهش‌های کاربردی را در كارنامه علمي خود دارد. وي، در حال حاضر مشاور معاون عمرانی استاندار اصفهان و دبیر علمی پروژه احیای زاینده رود در اصفهان است.
شایان‌ذکر است، مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت از ابتدای تأسیس، شناسایی و تقدیر از رساله‌های برتر را مدنظر قرار داده است. 
گفتنی است در كنفرانس اخير، از ميان کلیه رساله های دکتری نوشته شده بعد از سال 1397، تعداد 400 عنوان رساله انتخاب و داوری شدند که از میان این 400 رساله  7 رساله با نمره عالي به‌عنوان برتر دست یافتند و ۹ رساله نيز شایسته قدردانی در نظر گرفته شدند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.