مورد |
تاریخ |
ساعت |
مکان |
مراجعه کنندگان |
پذیرش از پذیرفته شدگان سازمان سنجش و بدون آزمون |
92/6/19 |
30: 12 -8 16- 13:30 |
اداره کل آموزش |
کلیه پذیرفته شدگان |
مشاوره درسی |
بلافاصله پس از پذیرش |
16 – 8 |
دانشکده محل تحصیل |
کلیه دانشجویان |
ثبت نام و اخذ درس |
92/6/20 |
16– 8
|
سایت کامپیوتری دانشکده و مرکز اطلاع رسانی |
کلیه دانشجویان |
مدارک مورد نیاز جهت پذیرش حضوری:
- فرم های تعهد نامه چاپ شده پس از انجام پذیرش اینترنتی
- 3 قطعه عکس پرسنلی 4 × 3 جدید
- اصل و یکسری کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی (پشت و رو)
- اصل و کپی مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد (فرم معدل مخصوص دانشجویان فارغ التحصیل سال آخر)
- اصل و کپی مدرک نظام وظیفه (نامه ابطال معافیت تحصیلی مخصوص دانشجویان فارغ التحصیل سال آخر)
- نامه موافقت محل کار برای ادامه تحصیل
تذکر1: مراجعه به وبگاه http://golestan.iut.ac.ir، مطالعه راهنمای پذیرش اینترنتی، انجام مراحل پذیرش اینترنتی، گرفتن پرینتهای مربوطه و مراجعه به اداره کل آموزش دانشگاه در روزهای فوق الذکر با در دست داشتن مدارک مورد نیاز جهت پذیرش حضوری
تذکر 2: انجام پذیرش اینترنتی ، اسکن مدارک و پرینت، پرداختهای اینترنتی شامل هزینه خدمات جانبی (کارت دانشجویی، تشکیل پرونده الکترونیکی و پرونده بهداشتی) و شهریه (دانشجویان شهریه دار) با استفاده از کارتهای شتاب به وسیله رمز دوم و یا پرداخت از طریق فیش بانکی در کلیه شعب بانک تجارت سراسر کشور قبل از حضور در دانشگاه جهت کاهش زمان پذیرش.
تذکر 3: تهیه کپی و کپی برابر با اصل از تمامی مدارک تحصیلی تحویلی به دانشگاه و نگهداشتن نزد خود با توجه به عدم عودت مدارک تا پایان تحصیلات
تذکر 4: مراجعه دانشجویان پسر مشمول به باجه پلیس + 10 مستقر در اداره کل آموزش در روز پذیرش با اصل نامه ابطال معافیت تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه قبلی به همراه یک قطعه عکس، کپی صفحه اول شناسنامه و کپی کارت ملی و ممهور نمودن کپی صفحه اول شناسنامه به مهر پلیس +10 (فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی اصفهان جهت دریافت نامه ابطال معافیت تحصیلی بایستی با ابطال کارت دانشجویی مراحل تسویه حساب خود را کامل نموده باشند)
تذکر 5: ارائه پرینت برگه دریافت تاییدیه تحصیلی هر دو مقطع (کارشناسی – کارشناسی ارشد) به باجه پست مستقر در اداره کل آموزش و ممهور نمودن کپی صفحه اول شناسنامه به مهر اداره پست و دریافت رسید ارسال تاییدیه و نگهداشتن رسید مربوطه نزد خود (فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی اصفهان نیاز به انجام این مرحله ندارند)
تذکر 6: در رابطه با مسائل رفاهی، دانشجویان عزیز موارد ذیل را مد نظر قرار دهند.
- دانشجویان گرامی لازم است پس از پذیرش حضوری در اداره کل آموزش جهت مراحل بعدی به ستاد استقبال از دانشجویان جدید الورود مستقر در کتابخانه مرکزی، برای ارائه مدارک به غرفه های اداره خوابگاه، تغذیه و دریافت مجوزهای مربوطه مراجعه نمایند.
- دانشجویانی که واجد احراز شرایط اسکان در خوابگاه هستند می توانند تقاضای خوابگاه را به صورت اینترنتی انجام دهند.
- خوابگاه فقط به دانشجویان روزانه ای که فاصله محل سکونت آنها تا دانشگاه حداقل 80 کیلومتر است، تعلق می گیرد. بدیهی است که به دانشجویان نوبت دوم و میهمان خوابگاه تعلق نمی گیرد.
- درخواست وام کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان با ثبت نام اینترنتی امکان پذیر است.
- آوردن لوازم شخصی و امکانات خواب (تشک، بالش و پتو) الزامی است.
- پرداخت اجاره بهای خوابگاه، در اول ترم و به صورت نقدی، در محل ثبت نام ستاد حوزه معاونت دانشجویی انجام می شود.
- مدارک لازم جهت تسهیلات رفاهی، خوابگاهی و ... به شرح زیر است:
- کپی شناسنامه و کارت ملی (پشت و رو)
- دو قطعه عکس 4× 3
- اصل کارت دانشجویی
- تذکر 7: دانشجویان عزیز جهت رویت کلیه اطلاعیه های مربوط به تسهیلات رفاهی به آدرس:
http://omoor-daneshjooei.iut.ac.ir
و دانشجویان آموزش الکترونیکی جهت مشاهده اطلاعیه های تکمیلی مربوطه پس از انجام مراحل پذیرش و ثبت نام به آدرس:
بخش اخبار مراجعه نمایند.