کدخبر:1215/940219

19 ارديبهشت 1394

گرامیداشت مقام والای معلم و تجلیل ازاساتید نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان + گزارش تصویری
با حضور اعضای هیأت علمی، کارشناسان آموزشی و خانواده آنان:
گرامیداشت مقام والای معلم و تجلیل ازاساتید نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان + گزارش تصویری
آئین گرامیداشت مقام والای معلم و تجلیل از اساتید نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان با عنوان "قدر استاد" با حضور اعضای هیأت علمی، کارشناسان آموزشی و خانواده ایشان، در تالار شیخ بهایی این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم که به مناسبت بزرگداشت روز معلم و هفته آموزش برگزار شد، 11 نفر از مدرسین نمونه، اساتید راهنمای کارشناسی و اساتید نمونه پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشگاه صنعتی اصفهان مورد تجلیل قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در این آئین وجود معلم را لازمه هستی عنوان کرد و گفت: اگر قالب تن را از پدر به ارث برده‌ایم جانِ روشن را مرهون وجود معلم هستیم.

دکتر سید محمود مدرس هاشمی اساتید این دانشگاه را پدران و مادران معنویِ این محیط علمی دانست و افزود: دانشگاه صنعتی اصفهان با برخورداری از قریب به 12 هزار دانشجو و 500 استاد بزرگ و فرهیخته کشور و علیرغم محرومیت‌های فراوان تجهیزات و امکانات، در سال‌های اخیر موفقیت‌های شگفتی در زمینه ‌تولید علم و فناوری و نوآوری های صنعتی داشته است.

وی با ابراز قدردانی از دلسوزی، غیرت، فداکاری و هدایت‌های روزافزون اعضای هیأت علمی این دانشگاه تصریح کرد: ارتباط پدرانة استادان با دانشجویان، تلاش در انتقال مشفقانه و مسئولانه مفاهیم و آموزه‌های علمی، ارائه مشاوره‌های سازنده، ایجاد روش‌های عمیق و آینده ساز در دانشجویان، وقت‌شناسی و نظم آموزشی و در نهایت تلاش در تعالی سطح پژوهشی خود و دانشگاه از جمله مواردی است که در ایجاد و تسریع موفقیت‌های همه‌جانبه این دانشگاه مؤثر بوده است.

مدرس هاشمی با بیان این که دانشجویان بهترین و پرتوان ترین قشر روشنفکر کشور هستند ابراز امیدواری کرد: اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان علاوه بر ارتباط مستمر با دانشجویان در مسیر علم و دانش، در دیگر شئونات زندگی نیز راهنما و مشاور آن ها باشند.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در ادامه با بیان این که زیرساخت‌های مناسب فرهنگی دانشگاه با نگرشی نیازمحور و اقتضایی در حال پی‌ریزی و اجراست، بیان کرد: به حول و قوه الهی و با هدایت های اساتید این دانشگاه درکنار اعتلای علمی بیش از پیش به کمال معنوی حریم مقدس دانش و خرد نیز دست یابیم.

در این مراسم دکتر حسين الهی قمشه ای فیلسوف و پژوهشگر برجسته ادبیات، هنر و عرفان به سخنرانی پیرامون جایگاه والای معلم و نقش پر اهمیت تعلیم و تربیت پرداخت.

در پایان نیز از دكتر محمدجواد اميدی (دانشكده مهندسي برق وكامپيوتر)، دكتر امير هاشمي (دانشكده علوم رياضي)، دكترعيسي ابراهيمي (دانشكده منابع طبيعي) و دكتر علي زينل همداني (دانشكده مهندسي صنايع و سيستمها) به عنوان مدرسین نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان تجلیل بعمل آمد.

همچنین اساتید راهنمای نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان آقایان دكتر حسين فرزانه فرد (دانشكده مهندسي برق و كامپيوتر)، دكتر احمد كرمانپور (دانشكده مهندسي مواد)، دكتر علي اصغر انصافي (دانشكده شيمي) و دكتر شمس اله ايوبي (دانشكده كشاورزي) نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

دكتر محمدرضا توكلي (دانشكده مهندسي مكانيك)، دكتر فرهنگ لران (دانشكده فيزيك)، دكتر محسن نصراصفهاني (دانشكده مهندسي شيمي) دیگر اساتید نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان بودند که به عنوان اساتید راهنماي نمونه دوره كارشناسي تجلیل شدند.

گفتنی است: آیین نکوداشت مقام معلم و تجلیل از اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان با عنوان "قدر استاد" با حضور اعضای هیات علمی و خانواده های ایشان چهارشنبه شب گذشته در تالار شیخ بهایی این دانشگاه برگزار شد.

گزارش تصویری...

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.