اطلاعيه ثبت‌نام مقدماتي نيمسال دوم سال تحصيلي  1403-1402 دانشجويان مقطع کارشناسي

ثبت‌نام مقدماتي به‌عنوان اولین مرحله از ثبت‌نام نيمسال 4022 طي روزهاي 25 الي 27 آذر  14012 (روزهاي شنبه الي دوشنبه) اجرا مي‌شود و شركت در آن براي كليه دانشجويان الزامي است. خواهشمند است با دقت كامل كليه مراحل را مورد توجه قرار داده و سپس اقدام نماييد.

 

مراحل ثبت‌نام دانشجويان مقطع کارشناسي:

دانشجويان روز چهارشنبه، 1402/09/22، ليست دروس پيشنهادي خود را از طريق گزارش 75 سامانه گلستان مشاهده نمايند.

  1. پس از مشاهده دروس پيشنهادي و هماهنگي با استاد راهنما، در روزهای 25 الي 27 آذر تغييرات مورد نظر را از طریق منوی ثبت‌نام / عملیات ثبت‌نام مقدماتی اعمال و نهایتا گزينه تأييد ثبت‌نام را ابتدا دانشجو و پس از آن استاد راهنما اعمال نمايند.

تذكرات مهم:

الف- در ثبت‌نام اصلي فقط دانشجوياني مجاز به انتخاب واحد هستند كه در ثبت‌نام مقدماتي شركت نموده و گزينه تأييد ثبت‌نام آن‌ها توسط دانشجو و استاد راهنما اعمال شده باشد.

ب- با توجه به امكان حداكثر شش تغيير در زمان حذف و اضافه ( ترميم)، لازم است در انتخاب دروس ثبت‌نام مقدماتي دقت كافي مبذول شود.

پ - جهت اخذ دروس تربيت بدني در ثبت‌نام اصلي لازم است اين دروس در ثبت‌نام مقدماتي اخذ شوند.

ت- براي حذف هر درس در ستون "عمل" كلمه حذف وارد شود. همچنين براي اضافه‌كردن درس جديد از محل پيش‌بيني شده در پايين ليست استفاده شود.

 

توجه: كليه دانشجويان داراي بدهي شهريه جهت جلوگيري از بروز مشكلات در فرايندهاي امتحانات پايان نيمسال و ثبت‌نام بايد هرچه سريع‌تر بدهي قبلي خود را به‌طور كامل از طريق درگاه پرداخت الكترونيكي سامانه جامع گلستان تسويه نمايند.

 

    مديريت خدمات آموزشي

      دانشگاه صنعتی اصفهان

تاریخ

سال: 

1402

ماه: 

آذر

روز: 

18