کدخبر:0938/20190612

22 خرداد 1398

عصر روز گذشته:
جشن بزرگ دانش آموختگان سال تحصیلی 97-96 دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار شد + گزارش تصویری
جشن بزرگ دانش آموختگی فارغ التحصیلان سال تحصیلی 97-96 دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور دانش آموختگان دانشکده های مختلف و خانواده ایشان عصر روز گذشته (سه شنبه 21 خرداد) در تالار شيخ بهايي این دانشگاه برگزار شد.

سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان در این مراسم به بيان تمثيل گونه تاريخ دانشگاه پرداخت وگفت: از امروز در سند شناسنامه شما یک هویت نو جلوه می‌کند و آن اين موضوع است كه پدر علمی شما دانشگاه صنعتی اصفهان است.

دكتر سيد مهدي ابطحي با اشاره به اين كه از نظر من اين والد، مردي است چهل و يك ساله، جدي، سخت‌کوش، پرتوقع، آبرومند، با شأن اجتماعی بالا، کمی عبوس اما در دل مهربان و آرزومند موفقیت فرزندان خود؛ افزود: این پدربیش از پنجاه هزار فرزند دارد، نسبت به آینده فرزندان خود نگران است و مهارت كمي در نشان دادن مهر به فرزندان دارد.

وي با تأكيد بر اين كه شخصیت اجتماعي گران‌سنگ اين پدر، به او اجازه نمی‌دهد تنگناهای مالی خودش را از هر کاری تأمين ‌کند و از مسیرهای مختلف درآمد پيدا كند، گفت: محصول این پدر، فرزندانی سخت‌کوش و قابل اتکا هستند كه پدر تمام هویت خودش را در اختیار آن ها قرار می‌دهد.

سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به اين كه این پدر در اشكال مختلف کارمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاه جلوه‌گری پیدا می‌کند و من امروز زبان اين پدر هستم، افزود: این پدر از فرزندان خود توقع دارد كه بدي هايش را پنهان كنند و خوبي هايش را همه جا بيان نمايند و به او سر بزنند، اگر مي توانند براي ادامه مسير علمي پيش او بمانند.

در این آئین، از 59 دانش آموخته برتر دانشگاه صنعتی اصفهان شامل رتبه اول رساله های دکتری دانشگاه، رتبه اول مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه، 10 دانش آموخته حائز رساله برتر، 12 دانش آموخته رتبه اول و ممتاز مقطع کارشناسی ارشد، و37 دانش آموخته حائز رتبه های اول تا سوم مقطع کارشناسی دانشکده های مختلف با اهداء لوح تقدیر و هدایای نقدی و غیرنقدی تجلیل بعمل آمد.

تجلیل از سرکار خانم پورقاسمیان همسر شهید والامقام اكبر فتاح المنان و فرزند و خواهر دوتن از شهدای دفاع مقدس، قرائت سوگندنامه دانش آموختگی توسط فارغ التحصیلان و اجرای برنامه های هنری از دیگر برنامه های جشن دانش آموختگی فارغ التحصیلان سال تحصیلی 97-96 دانشگاه صنعتی اصفهان بود.

گزارش تصویری

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.