کدخبر:1338/941015

15 دی 1394

امضای تفاهم نامه همکاری پژوهشی میان دانشگاه صنعتی اصفهان و وزارت نفت
در یک رویداد بزرگ علمی و صنعتی و با حضور وزرای علوم و نفت:
امضای تفاهم نامه همکاری پژوهشی میان دانشگاه صنعتی اصفهان و وزارت نفت
با حضوروزیر علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر نفت، تفاهم نامه همکاری پژوهشی درطرح های اولویت دار حوزه پایین دست صنعت نفت میان رییس دانشگاه صنعتی اصفهان ومدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی امضاء شد.

دراین آئین که 11 موافقت نامه همکاری دیگر میان مدیران عامل سه شرکت اصلی تابعه وزارت نفت و دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی منتخب امضاء شد، طرح "هیدروکراکینگ" از سوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی برای مدت پنج سال به دانشگاه صنعتی اصفهان واگذار شد.

مبلغ قرارداد این طرح به انضمام چهارطرح ارتقای نفت سنگین و باقیمانده‌های سنگین، ایزومریزاسیون نفتای سنگین، تبدیل کاتالیستی نفتا (CCR) و گوگرد زدایی از نفتا و میان تقطیر(HDS) که به ترتیب به دانشگاه های تهران، شیراز، صنعتی امیرکبیر و صنعتی شریف واگذار شد، ٢٣٨ میلیارد تومان عنوان شده است.

این رویداد بزرگ علمی و صنعتی در کشور، آغاز راهی جدید برای ورود دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برتر کشور به حوزه های صنعتی بوده و نویدبخش رفع مشکلات صنعت و تولید فناوری های جدید و پیشرفته در صنعت نفت کشور با تکیه بر علم و دانش می باشد که گام بزرگی در عرصه اقتصاد دانش بنیان بوده و پایه های اقتصاد مقاومتی در کشور را تحکیم می بخشد.

دیدگاه شما

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.