کدخبر:1504/910705

5 مهر 1391

دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند + ویدئو کلیپ
همزمان با هفته دفاع مقدس :
دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند + ویدئو کلیپ
دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان در ششمین روز از هفته دفاع مقدس با حضور بر مزار پاک شهدای گمنام آرمیده در این دانشگاه، ضمن ادای احترام به این شهیدان، یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس ودانشگاه صنعتی اصفهان را گرامی داشتند.

در این مراسم که امروز و پس از اقامه نماز جماعت ظهر وعصر وبا حضور چشمگیر جمعی از استادان، دانشجویان وکارکنان دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، نمازگزاران با نثار شاخه های گل وعطر افشانی قبور پاک سه شهید گمنام آرمیده در جوار مسجد فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) این دانشگاه برپیروی از آرمان های شهدای انقلاب ودفاع مقدس تأکید کردند.

در این مراسم سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان در سخنانی، ایمان واعتقاد به پروردگار، اتحاد ویکپارچگی و اطاعت پذیری از ولایت فقیه را سه رکن اصلی ایستادگی وپیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس توصیف کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری با اشاره به رشادت ها و جانفشانی های شهداء وایثارگران در دفاع از میهن اسلامی افزود: وحدت رمز موفقیت امروز کشور است و غلبه بر مشکلات و موانع موجود با همدلی، اتحاد ویکپارچگی حاصل خواهد شد.

شایان ذکر است: دانشگاه صنعتی اصفهان در دوران دفاع مقدس 144 شهید به اسلام ومیهن تقدیم نموده وهم اینک نیز میزبان پیکر پاک سه شهید گمنام دفاع مقدس می باشد.
 

 

 

دیدگاه شما

بازم ممنون ولی آقایان تا کی

بازم ممنون
ولی آقایان تا کی حرف؟
یکبار برید آسایشگاه جانبازان ببینید چه خبره!
کمی زمینه سازی کنید که خون فداشده ی این عزیزان پایمال نشه...

You voted 1. Total votes: 406

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.