کدخبر:1535/930130

30 فروردین 1393

برگزاری سومین نمایشگاه محیط زیست دردانشگاه صنعتی اصفهان
به همت انجمن علمی دانشکده منابع طبیعی:
برگزاری سومین نمایشگاه محیط زیست دردانشگاه صنعتی اصفهان
سومین نمایشگاه محیط زیست به همت انجمن علمی، دانشجویی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان و با همکاری جمعی از دوستاران محیط زیست وارگان های دولتی وغیر دولتی صبح امروز در این دانشگاه افتتاح شد.

این نمایشگاه با عنوان "ترنم طبیعت- تبسم زندگی" و با هدف ترویج مسائل زیست محیطی و منابع طبیعی و در راستای آگاهی رسانی و حمایت هرچه  بیشتر از دوستداران طبیعت و فرهنگ سازی این مهم به عنوان فرهنگ عمومی و همه جانبه در فضایی به وسعت 600 متر مربع در سالن شهید آوینی دانشگاه صنعتی اصفهان  در حال برگزاری است.

طبیعت، صنعت، اقتصاد، سیاست و فرهنگ و رابطه ی تنگاتنگ و مرتبط آنها با محیط زیست، پنج محور اصلی این نمایشگاه را به خود اختصاص داده اند.

در نمایشگاه محیط زیست دانشگاه صنعتی اصفهان، جمعی از دانشجویان منابع طبیعی و دیگر رشته های این دانشگاه با همکاری تعدادی از صنایع و سازمان ها مباحث مهمی چون آلودگی، اکوتوریسم، بیوتروریسم، اقتصاد محیط زیست، معرفی انجمن ها(NGO)، محیط زیست و کشاورزی، مرتع و آبخیز داری و... را به نمایش گذاشته اند.

شرکت پالایش نفت اصفهان، نیروگاه برق شهید منتظری، صنایع فولاد، انجمن اکولوژی سیمای سرزمین، جمعیت پیام سبز و جمعیت زنان مبارزه با آلودگی از جمله شرکت کنندگان در این نمایشگاه زیست محیطی هستند.

برگزاری نشست ها و جلسات پرسش و پاسخ با موضوع محیط زیست و با محوریت موضوعات این نمایشگاه از برنامه های جنبی سومین نمایشگاه محیط زیست دانشگاه صنعتی اصفهان است.

شایان ذکر است: سومین نمایشگاه محیط زیست دانشگاه صنعتی اصفهان تا 3 اردیبهشت ماه از ساعت 8 الی 17 پذیرای بازدید کنندگان می باشد.

 

دیدگاه شما

با سلام و خسته نباشید بنده از

با سلام و خسته نباشید بنده از تمام عزیزانی که برای حراست از موهبت های الهی دست به برپایی چنین نمایشگاه شکوهمندی زدند تشکر میکنم و آرزوی ادامه یافتن چنین نهضت های زیست محیطی در ادامه را از خدای منان مسئلت مندم.

You voted 5. Total votes: 511

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.