کدخبر:0923/910709

9 مهر 1391

اولین نشست هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه صنعتی اصفهان در سال تحصیلی جدید برگزار شد
با حضور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:
اولین نشست هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه صنعتی اصفهان در سال تحصیلی جدید برگزار شد
اولین نشست هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه صنعتی اصفهان در سال تحصیلی جدید شب گذشته و با حضور دکتر احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این نشست که با موضوع " تبیین شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی" برگزار شد، نوسانات نرخ ارز و برنامه های اقتصادی دولت دهم توسط عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به نقد گذاشته شد.

تبعات ناشی از تحریم ها، اقتصاد مبتنی بر ارز نفتی، نتایج افزایش نقدینگی در اقتصاد و نقد برنامه های دولت در بخش هایی چون هدفمندی یارانه ها ومسکن مهر از دیگر موضوعاتی بود که این کارشناس اقتصادی پیرامون آن به اظهار نظر پرداخت.

شایان ذکر است نشست هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی در راستای تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر استفاده بهینه از ظرفیت های علمی و فرهنگی استادان دانشگاه ها و با هدف به فعلیت رساندن استعدادهای عظیم ملی درزمینه های مطالعه، ارزیابی، آینده اندیشی و راه حل یابی در مسائل کلان ملی و دانشگاهی به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار می شود.

دیدگاه شما

سلام. بهتر نبود دوستان برگزار

سلام. بهتر نبود دوستان برگزار کننده اسم این نشست را می ذاشتند " نقد شاخصه‌های اقتصاد ی دولت" . آخه ما که تو این جلسه فقط نقد مباحث اقتصادی دولت شنیدیم تا  اقتصاد مقاومتی !!!!!!!!!!!

You voted 3. Total votes: 508

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.