کدخبر:0122/14020101

1 فروردین 1402

پیام نوروزی رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان
بسم الله الرّحمن و الرّحیم یا مقلّب القلوب والابصار       یا مدبّرالیل والنّهار یا محوّل الحول والاحوال     حوّل حالنا الی احسن الحال بی سبب نیست که نیاکان ما، عید بزرگ ایرانیان را با بهار طبیعت جشن می گیرند. بهار در سرزمین ایران، نماد جوانه کردن باور، امید، تکاپو و شورزندگی است. نوروز امسال، افزون بر بهار طبیعت، مترادف شده است با بهار روح و جان،ماه مبارک رمضان. بی شک، سالی که با فضای معنوی ماه مبارک رمضان و توسل و توکل دوباره به ذات اقدس الهی،آغاز شود، سرمنشأ خیر و برکت برای ملت شریف ایران خواهد بود.( انشالله)  


نگاهی گذرا به سال 1401 نشان از روزهایی پر تکاپو و دغدغه برای دانشگاه صنعتی اصفهان دارد. روزهایی که علیرغم بحران های اجتماعی، دانشگاه به مدد اساتید، دانشجویان آگاه و یاوران علمی دغدغه مند، بر مدار عقلانیت و آگاهی گام برداشت و فتنه‌هایی را که می‌رفت گریبان کشور گیرد را با درایت در مسیر گفتمان عدالت طلبی قرار داد.  بر خود فرض میدانم به عنوان یکی از خدمتگزاران دانشگاه سپاس خود را به ساحت همه تلاشگران عرصه علم و فناوری در دانشگاه به خاطر همه صداقت موجود در کارشان، محبت موجود در نگاهشان،  خیرخواهی های جاری  در اندیشه شان،  شادابی قابل مشاهده در رفتارشان و خلوص وصف ناپذیر در تلاششان و اخلاق وصف ناشدنی در عمل اساتید بزرگوار و دانشجویان عزیز و یاوران علمی سختکوش تقدیم داشته، ضمن تشکر از تک تک این عزیزان و به  پاس این همه  حسن  سلوک و همراهی مجدانه  با اینجانب و تیم مدیریتی دانشگاه، خدای بزرگ را شکر گذاشته و در آغازین لحظات سال ۱۴۰۲  با امید به اینکه بذر دل انگیز این همدلی و همکاری موجبات پیشبرد اهداف عالی دانشگاه گردد دست به دعا برداشته و از پروردگار الهی، توفیقات بیشتر همگان را در انجام وظیفه خطیر خدمت در دانشگاه  در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئلت مینمایم.
 در سالی که گذشت آموزش و پژوهش پس از یک دوره مجازی، به همت مدرسان عالی رتبه دانشگاه صنعتی ، جانی تازه گرفت و بار دیگر اساتید و دانشجویان دانشگاه بر صحنه های ملی و بین المللی افتخار آفرینی کردند. حضور تعداد پرشماری از اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان در جمع دانشمندان یک درصد و دو درصد برتر جهان و سرآمدان علمی، درخشش دانشجویان دانشگاه در المپیاد های ملی، دستاوردهای علمی بی نظیر و قراردادهای پژوهشی استوار بخشی از کارنامه پر افتخار دانشگاه صنعتی اصفهان  در سال 1401 که بی شک، همراهی و همدلی یکایک دانشگاهیان در رقم زدن آن نقش اساسی داشته است. 
هر چند کاستی های مالی و تنگناهای قانونی گاهی سبب  کاهش  خدمت شایسته به جامعه دانشگاهیان شد، اما هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان  بر آن عهد دیرین خود باقی ماند و تلاش کرد تا حرکت در مسیر پیشرفت و تعالی دانشگاه، لحظه‌ای متوقف نگردد.
لازم می دانم   یاد تمام دانشجویان و دانش آموختگان از دست رفته، پدران و مادران برخی از اساتید که در سال گذشته از میان خانواده‌های خود پرکشیدند را گرامی داریم و بار دیگر با خانواده‌های محترم  ایشان ابراز همدردی نماییم. 
امید داریم سال 1402 که به نام سال"مهار تورم، رشد تولید" نام نهاده شده است، راه برای شتاب و پیشرفت و افتخارآفرینی دانشجویان و اساتید دانشگاه، که بی شک بزرگترین سرمایه های این آب و خاک هستند، هموار شود. 
از این فرصت استفاده میکنم و به پاس عید سعید نوروز، صمیمانه ترین شادباش ها دربهار 1402، تقدیم جامعه گرانقدران دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان می نمایم. 
امید است در سایه سار کلام الله مجید و توجهات حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) سالی سرشار از برکت، عزت، معنویت، موفقیت و سربلندی پیش رو داشته باشید
سید علی محمد میرمحمدی میبدی
رییس دانشگاه صنعتی اصفهان

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.