کدخبر:1055/14011221

21 اسفند 1401

رویدادی برای تقدير از تلاش هاي علمي – پژوهشي دانشجويان كشور در عرصه محيط زيست
فراخوان هفتمین دوره اعطاي جايزه محيط زيست ويژه دانشجويان دانشگاه هاي كشور
هفتمین دوره اعطاي جايزه محيط زيست ويژه دانشجويان دانشگاه هاي كشور با تقدير از تلاش هاي علمي – پژوهشي دانشجويان كشور در عرصه محيط زيست، همزمان با روز جهاني زمين پاك –11 ارديبهشت -1402 به ميزباني دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار مي شود.   

 هدف از برگزاري اين رويداد آموزش و فرهنگ سازي در زمينه حفاظت محيط زيست به ويژه در بخش دانشجويي است . این رویداد که به همت معاونت دانشجويي فرهنگي و انجمن علمي دانشكده منابع طبيعي هر ساله در اردیبهشت ماه برگزار می شود، يكي از رسالت‌هاي جامعه دانشگاهي كشور برای قدردانی از فعاليتهاي موفق و برگزيده انجام شده در حوزه محيط زيست و یاداوری این مهم به جامعه است.

 دانشجويان مؤلف پايان نامه ها و رساله هاي برتر با محوريت محيط زيست مي توانند آثار خود را براي ارزيابي در اين رقابت ارسال كنند.  ابداع ، اختراع و طرح هاي نوآورانه و دانش بنيان، تحقيقات علمي ارزشمند و مؤثر در زمينه نجات گونه هاي كمياب و در معرض خطر، فرهنگ سازي در زمينه حفاظت محيط زيست، همكاري با سمن هاي محيط زيستي و فعاليت گروه هاي دانشجويي و انجمن هاي علمي در زمينه منابع طبيعي و محيط زيست از جمله محورهاي مورد پذيرش اين رويداد است.

زمان برگزاری : همزمان با روز جهاني زمين پاك: –11ارديبهشت -1402 

مهلت ارسال آثار : حداکثر31 فروردین 1402

 زمان برگزاری: 11 اردیبهشت 1402

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.