کدخبر:1733/14011215

15 اسفند 1401

بازدید وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از غرفه دانشگاه صنعتی اصفهان در جشنواره جذب دانشجویان بین المللی
وزیر علوم تحقیقات و فناوری، در حاشیه جشنواره جذب دانشجویان بین‌المللی که به همت سازمان امور دانشجویان کشور، در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شده است، ازغرفه دانشگاه صنعتی اصفهان بازدید کرد.  

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با بیان اینکه دانشگاه صنعتی اصفهان یکی از دانشگاه‌های افتخار آفرین کشور ماست افزود: استانداردهای علمی پژوهشی و فناوری در این دانشگاه سرآمد است و امکانات سخت افزاری، نرم افزاری و مغز افزاری منحصر به فردی دارد.
دکتر زلفی گل با بیان اینکه شهرک دانشگاه صنعتی اصفهان برای اساتید از بدو ورود مسکن، پیش بینی می کند، به امکانات رفاهی ، ورزشی، و خوابگاهی به خصوص خوابگاه های متاهلین اشاره داشت و افزود دانشگاه صنعتی اصفهان از نظر موقعیت جغرافیایی و علمی شرایط منحصر به فردی دارد که بستر رشد همه جانبه دانشجویان و اساتید را فراهم می کند.

گفتنی است اولین جشنواره جذب دانشجویان به همت اداره کل امور دانشجویان بین‌المللی سازمان امور دانشجویان با هدف گفتمان سازی در حوزه جذب دانشجویان بین‌المللی، معرفی ظرفیت‌های آموزش عالی کشور جهت تحصیل، ایجاد موازنه در جریان مهاجرت‌های علمی دانشجویی و شبکه‌سازی برای گسترش زیست بوم کنش‌گران جذب دانشجویان بین‌المللی 15 و 16 اسفند ماه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.