کدخبر:1411/14011108

8 بهمن 1401

احراز عنوان پژوهشگر برتر استان اصفهان توسط عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان
در آئين اهدای چهارمین نشان پژوهش کاوی استان اصفهان، که روز چهارشنبه5 بهمن به همت جهاد دانشگاهی استان اصفهان برگزار شد، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان، عنوان پژوهشگر برگزیده را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان این جشنواره با هدف معرفی و حمایت از پژوهش هایی برگزار شده است که در حوزه های فرونشست، خشک شدن رودخانه زاینده رود و نهرها در کلان شهراصفهان انجام شده است.

انتخاب پژوهشگران سال در این جشنواره با ارزیابی از عملکرد ۱٠ سازمان و نهاد مرتبط با علوم انسانی و مطالعات شهری صورت گرفته است. در نهایت با انجام فرایند گزینش و مصاحبه های صورت گرفته از میان ۴۵ نامزد، سه پژوهشگر و یک سازمان پژوهشیار  به عنوان برگزیدگان این دوره معرفی شدند.

دکتر حمیدرضا صفوی، عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی عمران، به دلیل اجرای پژوهش های متعدد در زمینه مدیریت منابع آب در شهر اصفهان، شامل منابع آب سطحی و زیرزمینی، در این جشنواره موفق به کسب عنوان پژوهشگر برتر شد.

وی فعالیت های اجرایی متعددی در حوزه مدیریت شهری برعهده داشته است. از جمله می توان به دبیری اتاق فکر شهرداری اصفهان در حوزه مدیریت شهری، ناظر علمی طرح جمع آوری و استحصال روان آب های شهر اصفهان، همکاری با کمیته فرهنگی زاینده رود و نیز کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با هدف تمرکز بر احیای زاینده رود و کاهش فشار روی منابع آب زیرزمینی این شهر را اشاره کرد.

گفتنی است دکتر حمیدرضا صفوی عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان، دکتر علی صفری عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان به عنوان پژوهشگران برتر و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان، پژوهشیار برتر استان اصفهان در چهارمین نشان پژوهش کاوی استان اصفهان شناخته شدند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.