کدخبر:1238/14011019

19 دی 1401

انتخاب سه عضو هیئت علمی برتر دانشگاه صنعتی اصفهان در همکاری با جامعه و صنعت سال 1401
دکتر علی فانیان، دکتر علی نیکبخت و دکتر مریم حسنوند ، از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان سه عضو هیئت علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت شناخته شده و نام ایشان در کتاب برترین های 1401 ثبت شد.

به گزارش دفتر اداره کل ارتباط با صنعت وزارت عتف ، 141 عضو هیات علمی از سوی دانشگاهها، پژوهشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور بر اساس معیارهای علمی به عنوان اعضای برتر جامعه علمی در ارتباط با جامعه و صنعت معرفی شدند.

دکتر علی فانیان ، عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، در حوزه تخصصی امنیت اطلاعات و ارتباطات ، دکتر مریم حسنوند، عضو هیئت علمی دانشکده فیزیک در حوزه تخصصی فیزیک هسته ای و دکتر علی نیکبخت در حوزه تخصصی علوم باغبانی و فضای سبز سه عضو جامعه علمی دانشگاه صنعتی اصفهان هستند که خدمات و فعالیت های ارزنده ایشان در کتاب برگزیدگان سال 1401 معرفی شده است.

گفتني است: مشارکت در فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های ملی و منطقه‌ای، اجرای قراردادهای پژوهشی تقاضامحور، ارائه دستاوردهای مهم در رفع مشکلات کشور، همکاری با نهادها و صنایع کشور برای بهبود بهره‌وری وکارایی و نقش‌آفرینی مؤثر در ایجاد و فعالیت شبکه‌های علمی و تشکل‌های تخصصی اثرگذار در امور اجتماعی و اقتصادی، از جمله شاخص‌های شناسایی اعضای هیئت علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت عنوان شده است. در ادامه صفحات مرتبط با اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان را مشاهده می کنید.

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.