کدخبر:1121/14010904

3 آذر 1401

وضعیت بهداشتی بخش های مختلف دانشگاه تحت کنترل است
وضعیت بهداشتی بخش های مختلف دانشگاه تحت_کنترل است/ مشکلات گوارشی برخی دانشجویان با رعایت توصیه های بهداشتی و تامین دارو در داروخانه دانشگاه به حداقل رسیده است

مدیر مرکز بهداشت و درمان دانشگاه صنعتی اصفهان با اعلام اینکه، از روز گذشته تعدادی از دانشگاهیان با علایم تب و مشکلات گوارشی به مرکز بهداشت و درمان دانشگاه مراجعه نمودند، بیان داشت: در بررسی های اولیه از مراجعین توسط پزشکان مرکز بهداشت و درمان، احتمال شیوع بیماری ویروسی یا مسمومیت غذایی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تشخیص اولیه پزشکان مرکز بهداشت شیوع بیماری ویروسی بوده، تصریح کرد: ضمن انجام اقدام های اولیه پزشکی برای کلیه مراجعین، کارشناسان و بازرسان بهداشت و درمان استان اصفهان و مرکز مبارزه با بیماری های عفونی، به دانشگاه فراخوانده شدند. 

مدیر مرکز بهداشت و درمان دانشگاه با تأکید بر این مسئله که تمامی اقدامات درمانی لازم و رسیدگی به مبتلایان به سرعت و دقت در حال انجام است خاطر نشان کرد: تمام امکانات و الزامات درمانی به دانشگاهیان در حال انجام است و جای نگرانی برای دانشجویان و خانواده های گرامی وجود ندارد. 

ضیایی گفت: از کلیه دانشجویان خواسته شده است برای تهیه دارو صرفا به داروخانه ها مراجعه نموده و از تامین دارو از مکان های متفرقه و مصرف دارو های دیگر جدا خودداری نمایند.

وی افزود: دانشجویان عزیز توصیه های بهداشتی در محیط خوابگاه را بیشتر از قبل رعایت کنند تا درصورت شیوع بیماری ویروسی، از انتشار گسترده تر جلوگیری شود. 

گفتنی است: در بین افراد مبتلا، علایم شدید تا خفیف دیده شده است با این حال وضعیت سلامتی دانشجویانی که تحت درمان قرار گرفته اند، رو به بهبود است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.