بیانیه هیات رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان در پی اتفاقات اخیر


بسم الله الرحمن الرحیم

اتفاقات و اقدامات تلخ و ناگواری که در این روزها کشور عزیزمان ایران را درگیر کرده است سخت و ناگوار می باشد که دست دشمنان زخم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در این رویدادها واضح و هویدا است.

 در این جنگ رسانه ای نابرابر که با هدف مایوس کردن جوانان از این کشور مهیا شده، دانشگاه ما نیز تحت الشعاع قرار گرفته است.
بی‌شک پاسخگویی، هدایت و حمایت از مطالبات مردم و دانشگاهیان در مسیر قانون و در مدار عقلانیت و فضای گفت و گو بهترین راه بوده تا مسیر را برای اغتشاشگران و معاندان نظام و ملت مسدود سازد و راهی جز این نخواهد بود.

هیات رییسه دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن درک نگرانی ایجاد شده از اقدامات قانون شکنانه و تحرکات انجام شده در تعرض به قانون و ابراز نگرانی از اقدامات قانون شکنانه گروهی در تعدی به کرامت انسانی و برهم زدن امنیت و آرامش روانی دانشجویان بالاخص در خوابگاه های دانشجویی، از دانشجویانِ عزیز دانشگاه با جدیت می خواهد که ضمن هوشیاری، حرمت محیط مقدس دانشگاه را پاس دارند.

دانشگاه صنعتی اصفهان امنیت و آرامش دانشجویان را اولویت اول خود دانسته و بر حفظ امنیت جانی و روانی در کلیه فضاهای دانشگاه اعم از خوابگاه های دانشجویی، محیط های آموزشی، فضاهای رفاهی و ... تاکید دارد و به جامعه دانشگاهی اطمینان می‌دهد که با عاملان برهم زننده امنیت برخورد جدی و بدون اغماض خواهد نمود.

والسلام علیکم
هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان
7 آبان ماه ۱۴۰۱

تاریخ

سال: 

1401

ماه: 

آبان

روز: 

7