کدخبر:2207/14010627

27 شهريور 1401

پیام رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان به مناسبت آغاز سال تحصیلی 1402-1401

بسم الله الرحمن الرحیم


دانشجويان عزيز
سلام بر شما فرزندان عزیز و امانت های ارزشمند کشور جمهوری اسلامی ایران. لازم میدانم بهترین تبریکات خود را بمناسبت آغاز سال تحصيلي به یکایک شما عزیزان ابلاغ نمایم.
این رویداد مبارک را میتوان نويدبخش فصلي تازه از پويايي و نشاط علمي در كشور دانست. فصلي كه با حضور دوباره دانشجويان، نفسي تازه در هواي دانشگاه دميده مي شود. 
امروز دانشگاه ها نيروي محركه توسعه كشور محسوب مي شوند و لازم است در تربيت نيروي متخصص با نگاه به نيازهاي جامعه و رفع مشكلات كشور در حوزه هاي مختلف صنعتي، كشاورزي، خدماتي، علوم اجتماعي و ... پيش قدم و فعال باشند. 
در اين برهه حساس ، اگر دانشگاه را مبدأ تحقق شعار سال 1401، توليد، دانش بنيان و اشتغال آفريني بدانيم، دانشگاه صنعتي اصفهان نيز براي حفظ و تداوم دوران افتخار آميز، ارتقا جايگاه خود در توليد علم و نقش آفريني موثر در عرصه هاي علمي و فناوري، نيازمند دانشجوياني مستعد و پرانگيزه است.
اساتيد برجسته دانشگاه صنعتي اصفهان با سطح علمي بالا و كيفيت آموزشي كه براي اين دانشگاه يك نشان معتبر و مهم است؛ مي كوشند دانشجوياني را پرورش دهند كه علاوه بر كسب دانش، مهارت هاي لازم را براي پاسخگويي به نيازهاي جامعه خود در آينده داشته باشند.
چه نيكو زماني است بار ديگر، به دست پرتوان و انديشه پربار جوانان برومند كشورعزيزمان، باورها و ارزش هاي ملي و مذهبي براي سربلندي و عزت ميهن عزيزمان انقلاب اسلامي ايران را تداوم بخشيم و به مدد پروردگار متعال سال تحصیلی 1402-1401 را آغاز کنیم.
اينجانب ضمن تبريك آغاز سال تحصيلي جدید، توفيق و سربلندي يكايك دانشجويان عزيز را از خداوند متعال خواستارم.


سيد علي محمد مير محمدي ميبدي
رئيس دانشگاه صنعتي اصفهان

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.