کدخبر:1244/14010408

8 تیر 1401

دانشكده فيزيك دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار مي كند:
مدرسه تابستانه افق های نو در فیزیک
دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان به مناسبت سال جهانی علوم پایه و به منظور تقویت و گسترش رشته فیزیک، رویداد "مدرسه تابستانه افق های نو در فیزیک" را  از تاريخ 29 مرداد تا 10 شهريور ماه به صورت حضوري برگزار می کند.  

دکتر حسین احمدوند دانشيار دانشكده فيزيك و دبير اجرايي برنامه با اعلام اين خبر بيان داشت: در این مدرسه دانشجویان برتر کارشناسی فیزیک با زمینه های جدید پژوهشی در زیرشاخه های مختلف فیزیک آشنا خواهد شد.
دكتر احمدوند، تأكيد كرد: دانشجویان مقطع کارشناسی فیزیک با تاکید بر سالهای دوم و سوم (ورودی های 1398 و 1399) از تمامی دانشگاههای دولتی سراسر کشور را براي شركت در اين رويداد علمي مي توانند در خواست ثبت نام خود را تا 15 تیر ماه براي دبيرخانه ارسال كنند. 
وي افزود: تعداد 30 نفر از میان متقاضیان بر مبنای معدل، رزومه، توصیه نامه و سایر سوابق آموزشی و پژوهشی ارسال شده براي شركت در مدرسه تابستانه فيزيك به صورت رايگان دعوت مي شوند. 
دكتر احمدوند خاطر نشان كرد: علاوه بر سخنرانیهای آموزشی كه توسط اعضای هیات علمی دانشکده فیزیک ارايه مي شود، هر شرکت کننده یک پروژه خردمقیاس با یکی از اساتید مربوطه، پیش خواهد برد.
گفتني است به همه شرکت کنندگان گواهی شرکت در مدرسه اعطا خواهد شد و از دانشجويان برتر نيز تقدير به عمل مي آيد. 

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در برنامه به وبگاه مدرسه با اين آدرس مراجعه نمایند:

 

 

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.