کدخبر:2115/14010230

30 ارديبهشت 1401

نخبگان علمی برگزیده جایزه بنیاد فرهنگی البرز معرفی شدند :
دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزیده شصتمین دوره جایزه بنیاد البرز
آیین اعطای جایزه بنیاد فرهنگی البرز در  بخش نخبگانی، روز چهارشنبه (۲۸ اردیبهشت‌ماه) با  معرفی و تجلیل از ۶۰ تن از نخبگان دانشگاهی، اساتید، دانشجویان و طلاب در هتل ارم تهران  برگزار شد.

در شصتمین دوره جایزه فرهنگی بنیاد البرز، محمدباقر جمالی دانشجوی دکترای مهندسی صنایع و سیستم‌های دانشگاه صنعتی اصفهان موفق به کسب جایزه ۵۰ میلیون‌تومانی به همراه لوح و نشان افتخار از  این بنیاد  علمی فرهنگی شد.

محمدباقر جمالی دانش‌آموخته ممتاز دوره کارشناسی ارشد و دانشجوی دکترا مهندسی صنایع و سیستم‌های دانشگاه صنعتی اصفهان، تا کنون موفق به ارائه ۷ مقاله ISI با درجه Q1 در ژورنال‌های معتبر و انجام ۵ طرح پژوهشی - کاربردی شده است و به‌عنوان نخبه دانشجویی در این رویداد انتخاب شد.

جمالی دانشجوی نخبه علمی‌پژوهشی بنیاد نخبگان کشور، با معدل ۱۸٫۸۱ علاوه بر تحصیلات آموزشی موفق، توانسته است در بخش‌های پژوهشی اقدامات اجرایی مناسبی داشته باشد.

از مهم‌ترین طرح‌های پژوهشی وی می‌توان به اجرای طرح شناسایی و پیگیری رفع گلوگاه فناوری رشته صنعت ساخت قطعات و تجهیزات مجتمع‌های تولید فلزات برای شرکت شهرک­های صنعتی استان اصفهان، طرح شناسایی مؤلفه­ های افزایش بهره‌وری و ارتقاء کیفی و کمی فعالیت­های شرکت از دیدگاه کارکنان و ارائه‌ی راهکارهای مناسب به کارفرمایی شرکت آب و فاضلاب کاشان، پروژه ارزیابی صلاحیت سرمایه گذاران و رتبه بندی انها برای شهرداری اصفهان و دیگر پروژه‌های پژوهشی با ارگان های مختلف اشاره داشت.

شایان‌ذکر است: بنیاد فرهنگی البرز به همت مرحوم حسینعلی البرز، مردی خیراندیش و نیك‌سیرت، تأسیس و وقف گردید. این بنیاد در سال ۱۳۴۲ شمسی باهدف كمك به اشاعه فرهنگ كشور و تجلیل از مقام علمی دانشمندان و پژوهندگان برتر ایرانی و تشویق دانشجویان و دانش­آموزان برگزیده و نوباوگان و نوجوانان بااستعداد ایرانی تشکیل است. این امر از طریق اعطای “جایزه بنیاد فرهنگی البرز” و به‌صورت مستمر و سالانه انجام می‌گیرد .

بنیاد فرهنگی البرز طی بیش از نیم‌قرن فعالیت، چندین هزار نفر از نخبگان برتر علمی کشور را مورد حمایت و تشویق قرار داده است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.