کدخبر:1404/14010228

28 ارديبهشت 1401

رویدادی برای آشنایی با مسیر شغلی رشته‌های مهندسی؛
دومین رویداد شغل‌یابیCareer Summit در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود
رویداد یک روزه Career Summit برای دومین بار در ایران با حضور مربیان و مدیران شرکت‌ها به صورت آنلاین با همکاری دانشگاه صنعتی اصفهان در روز یک خرداد به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

گفتنی است: این رویداد با هدف کمک به دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه جهت تعیین مسیر شغلی آینده برنامه‌ریزی شده است و شامل محور های آشنایی با مسیر شغلی رشته‌های مهندسی و معرفی صنایع مهم اصفهان برای انتخاب مسیر شغلی است که در چند پنل ارائه می‌شود.

پنل اول شامل مهندسی عمران و مواد: بهنام زنگنه (مدیر گروه معماری آروکو) و آرش حاجی پور (رئیس متالورژی و برنامه ریزی تولید شرکت فولاد مبارکه)

پنل دوم شامل مهندسی برق و کامپیوتر: محسن جزمی (عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت تابان فرتاک)، و محمد صادقی (عضو کمیته سیاستگذاری گروه مهندسی آی کن)

پنل سوم شامل مهندسی صنایع و مکانیک: حسین نوریان (رئیس هیات مدیره گروه مشاوران کرانه دانش)، حمید یعقوبی (مدیر عامل هلدینگ آریا بنیز) و افشین وزیریان (عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران) است.

در زندگی هر فرد، داشتن شغلی مناسب است که از دوران کودکی دغدغه‌ای را در ذهن ما به وجود می‌آورد. جمله «وقتی بزرگ شوی، می‌خواهی چه کاره شوی؟» سوالی است که همه ما در کودکی شنیده و یا از خود پرسیده‌ایم.هر چه بیشتر بر روی استعدادهایمان کار کنیم، از رضایت شغلی و شخصی که به همراه آن به دست می‌آید، بیشتر لذت می‌بریم. از همان ابتدا، هنگامی که به دنبال شغلی مناسب می‌گردید، با داشتن رویکردی که بر اساس استعدادتان است خود را در مسیر مناسب قرار دهید، حتی اگر مسیرتان به مرور زمان تغییر کند.

گفتنی است علاقه‌مندان به حضور در این برنامه می‌توانند از طریق آدرس http://tlnl.ink/fiutsummit نسبت به ثبت نام رایگان در این برنامه اقدام کنند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.