کدخبر:0939/14001225

25 اسفند 1400

درخشش دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در دومین دوره از مسابقات کشوری بنیاد ملی نخبگان با نام ره نشان
در آیین اختتامیه دومین دوره مسابقات ملی ره نشان، که با حضور دکتر سورنا ستاری، معاون علمی ریاست جمهوری برگزار شد 29 تیم با مشارکت 41 دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان، رتبه های اول تا سوم این رقابت ملی را بدست آوردند.

این مسابقات با هدف شناسایی افراد و تیم‌های مستعد، دانشجویان و فناوران برای توانمندسازی در حل مسائل و نیازهای صنعت کشور، در 6 حوزه زیست فناوری، حمل و نقل، آب و محیط زیست، انرژی ، هوشمندسازی، معدن و مواد ،برگزار شد.

 در دوره دوم مسابقات ره نشان، 48 پروژه  از 38 شرکت دانش بنیان ، تعریف شد و شرکت کنندگان پس از 4 مرحله ارزیابی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی متنوع، نشست‌های تیم سازی و مربی‌گری با هدف پیشبرد پروژه‌ها، از میان بیش از 1500 شرکت کننده، 250 تیم به مرحله نهایی رقابت راه یاقتند.

شایان ذکر است، 41 دانشجو و دانش آموخته دانشگاه صنعتی اصفهان در قالب 29 تیم،  موفق شدند به خوبی چالش های این رقابت را پشت سر گذاشته و به 25 مسئله ضروری شرکت های دانش بنیان پاسخ های سازنده دهند.

تیم های برتر شش حوزه در آئین اختتامیه نخستین مسابقه مسئله محور بنیاد ملی نخبگان با اهداء جایزه یکصدمیلیون ریالی و همچنین دریافت لوح و تندیس این مسابقه به شرح زیر تجلیل شدند:

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.