کدخبر:1137/14001012

12 دی 1400

دانشگاه صنعتی اصفهان در میان 5 دانشگاه برتر دارای قرارداد با صنعت درکشور
از سوی دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های برتر در زمینه انعقاد قرارداد با صنعت معرفی شدند و دانشگاه صنعتی اصفهان در دو بخش اصلی رتبه چهارم را به خود اختصاص داد.

دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ارائه گزارشی از تعداد و درآمد اختصاصی قراردادهای ارتباط با جامعه و صنعت در حال اجرا در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ های برتر در این حوزه را معرفی کرد.

براساس ارزیابی انجام شده، دانشگاه صنعتی اصفهان در شاخص نسبت مبلغ قرارداد های در حال اجراء به تعداد اعضای هیئت علمی و نیز شاخص نسبت مبلغ جذب شده قراردادهای ارتباط با جامعه و صنعت در سال اخیر به تعداد اعضای هیئت علمی، در جایگاه چهارم دانشگاه ها و پژوهشگاه برتر کشور قرار گرفته است.

بر اساس طرح پایش قراردادهای ارتباط با جامعه و صنعت سال ۱۴۰۰، بیش از 8 هزار و700  قرارداد در حال اجرا در حوزه ارتباط با جامعه و صنعت ثبت شده که نشان می‌دهد تعداد قراردادهای در حال اجرای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در سال اخیر نسبت به سال‌های گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

شایان ذکر است؛ تعداد قراردادهای ارتباط با جامعه و صنعت در حال اجراء، مبلغ قراردادهای ارتباط با جامعه و صنعت در حال اجراء، مبلغ سالانه جذب شده(درآمد) قراردادهای ارتباط با صنعت و تعداد اعضای هیئت علمی مجری قراردادهای ارتباط با جامعه و صنعت در حال اجراء، از جمله مهم‌ترین شاخص‌های انتخاب شده از سوی وزارت علوم است که معیاری برای سنجش عملکرد دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی به شمار می رود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.