کدخبر:1114/14000826

26 آبان 1400

انتصاب دكتر رضا تيكني به سمت معاون آموزشي دانشگاه صنعتي اصفهان
با حكم سرپرست دانشگاه صنعتي اصفهان اصفهان، دكتر رضا تيكني، دانشيار دانشكده مهندسي مكانيك به عنوان معاون آموزشي دانشگاه منصوب شد.

دكتر ميرمحمدي ميبدي، سرپرست دانشگاه صنعتي اصفهان در حكمي كه خطاب به دكتر تيكني صادر شده است بيان داشت: اميد است با استعانت از خداوند متعال و همياري رؤساي دانشكده‌ها و بهره‌مندي از تجارب ارزنده مديران حوزه معاونت آموزشي، مشاركت و همدلي اساتيد ارجمند و كارشناسان محترم حوزه آموزش در جهت تعليم و تربيت دانشجويان، گام برداشته شود.

سرپرست دانشگاه همچنين بر رويكرد ارتقاي رابطه استاد و دانشجو تأكيد كرد و خواستاراجراي دقيق بخشنامه‌هاي وضع شده توسط وزارت عتف و قوانين ابلاغي شد.

 نظارت بر حسن اجراي آموزش، جذب اساتيد مجرب، گسترش تحصيلات تكميلي، حمايت از نخبگان، كاربردي كردن آموزش‌هاي دانشگاه و تعامل با بخش‌هاي مختلف جامعه، فعال نمودن اساتيد راهنما، ارتقاي كيفيت و سطح علمي دانشگاه و ساير مأموريت‌هاي آموزشي بر اساس قوانين، مقررات و آيين نامه‌هاي ابلاغي از سوي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري از ديگر مأموريت هاي معاونت آموزشي دانشگاه صنعتي اصفهان است كه در اين حكم بر آن تأکید شده است.

سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان همچنين در نامه اي جداگانه از تلاش هاي ارزشمند دكتر حسین خادمي در زمان تصدي معاونت آموزشي دانشگاه تجلیل کرد.

گفتني است: دكتر رضا تيكني دانشیار دانشکده مهندسی مکانیک، پيش از اين سوابقی چون سرپرست تحصيلات تكميلي این دانشكده و مدير برنامه‌ريزي و ارتقاء كيفيت آموزشي دانشگاه را در عهده دار بوده است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.