اطلاعیه ثبت نام اسکان سراهای دانشجويی در نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400

پیرو اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه مبنی بر از سر گیری آموزش حضوری دانشجویان دکتری، به اطلاع دانشجویان عزیز متقاضی سراهای دانشجویی می رساند با توجه به وضعیت خاص دوران شیوع کرونا، این اداره با رعایت پروتکل های بهداشتی مربوطه نسبت به پذیرش دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری از تاریخ
۱۴۰۰/۰۸/۲۵ از طریق پیشخوان خدمت گلستان با شرایط مندرج در جدول ذیل اقدام می نماید.

 

مقطع دلیل اسکان توضيحات
دكتری

 
كلاسهای حضوری مقطع دكترا براساس اعلام دانشکده؛ آزمون جامع، ضرورت
حضور در دانشگاه جهت انجام امور مرتبط با رساله
همه ورودیها
كارشناسی ارشد
 
پايان نامه عملی و آزمايشگاهی ورودی 99 و قبل از آن
كارشناسی در حال حاضر امکان اسکان دانشجويان كارشناسی وجود ندارد.  

 

مراحل اسکان

1. ارائه کارت واکسیناسیون حداقل ۲ هفته پس از تزریق دوز دوم ( بر اساس ابلاغ معاون محترم آموزشی وزارت عتف)

2. تکمیل فرم درخواست اسکان و ارسال آن توسط دانشجو (لازم است تمامی مشخصات لازم اعم از مدت زمان موردنیاز اسکان و توضیحات ضرورت
اسکان در فرم درخواست تکمیل و ارائه شود)

3.تأیید استاد راهنما

4. تأیید رئیس دانشکده

5. تأیید اداره کل امور دانشجویی

7.تأیید اداره سراهای دانشجویی (دانشجویان تا قبل از تایید نهایی توسط اداره سراها، از هرگونه مراجعه حضوری خودداری فرمایند.)
8. تایید مرکز بهداشت و درمان دانشگاه (به صورت حضوری)

• دانشجویان لازم است پرسشنامه سلامت ویژه کرونا را قبل از ورود به دانشگاه در سامانه مدیریت فرآیندها به آدرسhttp://bpms.iut.ac.irتکمیل کنند.

• مراجعه به سرای دانشجویی و تحویل اتاق (اسکان در اتاق ها به صورت دو نفر می باشد.)

* در شرایط بیماری کرونا در صورت تخلیه اتاق و تحویل کلید به مسئولین سراها، هزینه اجاره بهاء بر اساس تعداد روزهای اسکان قابل ثبت خواهد بود.

* دانشجویان محترم پس از تکمیل مراحل فوق می توانند جهت تحویل اتاق در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا۱۴:۳۰به اداره سراها مراجعه فرمایند. (توجه فرمائید که در حال حاضر، اسکان به صورت دو نفره می باشد)
* دانشجویان که از ترم قبل اتاق تحویلشان می باشد و نسبت به تخلیه و تحویل کلید اتاق اقدام ننموده اند همانند گذشته از ابتدای ترم تحصیلی جدید، هزینه اسکان برایشان منظور خواهد شد. چنانچه دانشجویی به هر دلیل نمی خواهد در خوابگاه حضور یابد، به جهت جلوگیری از هزینه ها نسبت به تخلیه و تحویل کلید اتاق اقدام نماید.

* شایان ذکر است برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی که تنها برای امتحانات پایان ترم نیاز به اسکان دارند، جداگانه اطلاعیه ای صادر خواهد شد.

تاریخ

سال: 

1400

ماه: 

آبان

روز: 

23