کدخبر:1040/14000631

31 شهريور 1400

چهار دانشجو و دانش‌آموخته دانشگاه صنعتی اصفهان در جمع برگزیدگان جایزه بنیاد البرز
در همایش نخبگان پنجاه و نهمین سال جایزه بنیاد البرز در سال 1400، از چهار دانشجو و دانش آموخته دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان برگزیدگان بخش دانشجویی این جایزه ملی تجلیل شد.

در این آئین که جمعه ۱۹ شهریور ماه و به صورت غیرحضوری برگزار شد، از ۶ دانشمند برتر و ۵۳ نخبه كشور تقدیر بعمل آمد. از این تعداد، 10 نفر از دانشجویان برتر علوم پزشکی کشور و 23 نفر از دانشجویان برتر سایر علوم با اهدای لوح تقدیر، تندیس و جایزه نقدی هر نفر به مبلغ ۲۵ میلیون تومان مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ميان برگزيدگان بخش دانشجويي جايزه البرز 1400، چهارتن از دانشجويان و دانش آموختگان دانشگاه صنعتي اصفهان حضور دارند. زهرا السادات رضوی (دکتری آلودگی محیط زیست)، عاطفه شیروانی (دکتری علوم و صنایع غذایی-تکنولوژی مواد غذایی)، فاطمه السادات ناظری (دکتری علوم و صنایع غذایی -فناوری مواد غذایی) و مهران افراشی (دکتری مهندسی نساجی -تکنولوژی نساجی) از برگزيدگان دانشجويي دانشگاه صنعتي اصفهان در اين جمع هستند.

گفتني است: جایزه البرز موسوم به نوبل ایرانی با پیشینه‌ای ۶۰ ساله از اندیشه و سرشت پاک مرحوم حسینعلی البرز نشأت گرفته است و بدین ترتیب تاکنون چندین هزار نفر از نخبگان، دانشجویان و دانش‌آموزان ایرانی مورد حمایت و تشویق بنیاد فرهنگی البرز قرار گرفته اند.

 

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.