اطلاعيه مهم آموزشي ثبت نام نيسمال 1-1400

به اطلاع دانشجويان گرامي كليه مقاطع تحصيلي مي‌رساند ثبت‌نام نيمسال 1-400 در بازه زماني سه روزه و از تاريخ 20/6/1400 لغايت 22/6/1400 (شنبه تا دوشنبه) برگزار مي‌شود. خواهشمند است به نكات زير توجه فرماييد.

 كسب اطلاع از روز و ساعت ثبت‌نام از طريق گزارش 59 در سامانه گلستان از روز چهارشنبه 17/6/1400 امكان‌پذير است.

 براي هر دانشجو از شروع ساعت ثبت‌نام (زماني كه فايل ثبت‌نام هر دانشجو باز مي‌شود) تا پايان روز دوشنبه 22/6/1400 امكان ثبت و حذف درس و انجام تغييرات مورد نظر  ميسر خواهد بود.

 برای دانشجویان مقطع کارشناسی اخذ دو درس در ثبت‌نام اصلي اضافه بر ثبت نام مقدماتي از روز يكشنبه 21/6/1400 امكان‌پذير است.

 با توجه به اين كه ممكن است طي سه روز ثبت‌نام تغييرات دروس مانند اضافه نمودن ظرفيت، ايجاد گروه جديد، حذف گروه‌هاي زير حد نصاب، تغيير ساعت ارائه و زمان امتحان، امكان اخذ درس اضافه بر ثبت‌نام مقدماتي و ... انجام پذيرد، لذا دانشجويان گرامي جهت اطلاع از اين تغييرات و اصلاح به موقع برنامه درسي خود، برنامه ارايه دروس (گزارش 110) و فرم ثبت‌نام خود را (جهت رفع اشكالات احتمالي) چندین بار كنترل فرمایند تا در صورت نياز بتوانند تغييرات مورد نظر را به موقع ثبت کنند.

 دانشجويان ورودي سال 98 و 99 كارشناسي با توجه به اهميت اخذ دروس تم دانش و اثرگذاري اخذ اين دروس در كليه مراحل ثبت‌نام، به اطلاعيه‌هاي مربوط به تم دانش در سايت مرکز آموزش‌های الکترونیکی و آزاد توجه نمايند.

 شروع كلاس‌های غیرحضوری از روز شنبه 27/6/1400 است.

 ترميم (حذف و اضافه) فقط در روز چهارشنبه 24/6/1400 اجرا خواهد شد. ارسال درخواست استثناء برای حذف و اضافه با مراجعه به فایل ثبت‌نام اصلی و از روز یکشنبه 21/6/1400 امكان‌پذير است.

 جهت اطلاع از چگونگی ارسال درخواست استثناء راهنمای درخواست مجوز ثبت‌نام را مطالعه فرمایید.

 تاکید می‌گردد کلیه مراحل ثبت نام و ترمیم به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه گلستان انجام می‌شود.

پرداخت شهريه مطابق با اطلاعيه‌هاي مربوطه و از طريق پرداخت الكترونيكي سامانه جامع گلستان قبل از ثبت نام الزامي است.

جهت كسب اطلاع از تقويم آموزشي و اطلاعيه‌هاي مربوط، می‌توانید به وبسایت اداره كل آموزش دانشگاه صنعتی اصفهان https://amoozesh.iut.ac.ir/ مراجعه فرماييد.

دريافت فايل اطلاعيه

 

تاریخ

سال: 

1400

ماه: 

شهريور

روز: 

6