اطلاعيه ثبت‌نام مقدماتي نيمسال اول سال تحصيلي  1401-1400 - دانشجويان کارشناسي

اطلاعيه ثبت‌نام مقدماتي نيمسال اول سال تحصيلي  1401-1400

دانشجويان کارشناسي

 

ثبت‌نام مقدماتي به‌عنوان مرحله اول ثبت‌نام نيمسال 1-1400 طي روزهاي 2 و 3 خردادماه 1400 (روزهاي یکشنبه و دوشنبه) اجرا مي‌گردد و شركت در آن براي كليه دانشجويان کارشناسی الزامي است. خواهشمند است با دقت كامل كليه مراحل را مورد توجه قرار داده و سپس اقدام نماييد.

 

مراحل ثبت‌نام دانشجويان کارشناسي:

 

  1. دانشجويان روز شنبه مورخ 1/3/.1400 ليست دروس پيشنهادي خود را از طريق گزارش 75 مشاهده نمايند.
  2. پس از مشاهده دروس پيشنهادي با هماهنگي استادان راهنما، تغييرات مورد نظر را اعمال و سپس گزينه تأييد ثبت‌نام را ابتدا دانشجو و پس از آن استاد راهنما اعمال نمايند.

 

تذكرات مهم:

الف- در ثبت‌نام اصلي فقط دانشجوياني مجاز به انتخاب واحد مي‌باشند كه در ثبت‌نام مقدماتي شركت نموده و گزينه تأييد ثبت‌نام  توسط دانشجو و استاد راهنما اعمال شده باشد.

ب- با توجه به امكان حداكثر شش تغيير در ترميم ترم آينده، لازم است دقت كافي در انتخاب دروس ثبت‌نام مقدماتي مبذول گردد.

ج - جهت اخذ دروس تربيت بدني در ثبت‌نام اصلي لازم است اين دروس در ثبت‌نام مقدماتي اخذ گردند.

د- براي حذف هر درس در ستون "عمل" كلمه حذف وارد گردد. همچنين براي اضافه‌كردن درس جديد از محل پيش‌بيني شده در پايين ليست استفاده شود.

ذ- دانشجویان ورودی 98 و 99 کارشناسی جهت اخذ دروس مربوط به مهارتهای تم دانش به اطلاعیه‌های مرکزآموزشهای آزاد توجه نمایند.

 

توجه : كليه دانشجويان داراي بدهي شهريه جهت جلوگيري از بروز مشكلات در فرايندهاي امتحانات پايان نيمسال و ثبت‌نام بايد هرچه سريعتر بدهي قبلي خود را به‌طور كامل از طريق درگاه پرداخت الكترونيكي سيستم جامع گلستان تسويه نمايند.

 

اداره کل آموزش

تاریخ

سال: 

1400

ماه: 

ارديبهشت

روز: 

21