کدخبر:1629/20210502

12 ارديبهشت 1400

پیام دکتر سید مهدی ابطحی رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان به مناسبت روز بزرگداشت مقام شامخ معلم

اساتيد ارجمند، اعضاي محترم هيأت علمي دانشگاه صنعتي اصفهان

خانم‌ها و آقايان

سلام و احترام؛

اين دومين سالي است كه امكان برگزاري مراسم "قدر استاد" فراهم نيست. مراسمي نيكو كه به ابتكار برادر عزيزمان،روانشاد دكتر مهدي برنجكوب پايه‌گذاري شد و بسيار دريغ كه امسال در شرايطي گرد هم بودن مقدور نيست كه روز معلم مقارن با بهترين شب‌هاي سال است.

گرانمايه‌ اساتيد؛

مهم‌ترين مأموريت دانشگاه "تربيت دانش‌آموختگاني توانمند در تراز جهاني، اخلاق‌مدار و نقش‌آفرين در توسعه‌ي كشور است" و شما اصلي‌ترين سرمايه در دستيابي به اين عالي‌ترين مأموريت دانشگاه هستيد. شما كه در اخلاق، علم و سخت‌كوشي سرآمدان كشوريد و با تمام فرصت‌هايي كه دانش، برايتان فراهم كرده، در هرجاي دنيا كه اراده كنيد به واسطه حمايت‌هاي علمي معمول، از شهرتي افزون‌تر و رفاهي درخور بهره‌مند خواهيد بود، با اين حال در ميهن، خالصانه خدمت مي‌كنيد.

مي دانم كه:

- در دوره‌اي خاص هستيم كه فرآيند آموزش بسيار پيچيده و آموزش خوب مستلزم وقت‌گذاري بسيار است.

- در شرايطي كه بسياري از امور و فعاليت‌هاي كشور با دوركاري به آرامش بيشترِ جسمي و روحي منجر شده است و امكان مراقبت بيشتر افراد از خود را ممكن كرده است، شما فعاليتي انجام مي‌دهيد كه دوچندان وقت‌گير و مخاطره‌آميز است.

بزرگ اساتيد بازنشسته‌ي دانشگاه، در اين شرايط سخت در فعاليت‌هاي آموزشي دانشگاه به نحوي مؤثر مشاركت دارند كه بسيار مايه‌ي مباهات است.

- در فرآيند آموزشي، مركز آموزش‌هاي آزاد و نيز مركز فناوري اطلاعات، پيوسته و خستگي ناپذير، بستري درخور فراهم كرده‌اند و بعنوان محوري اصلي در آموزش، نقش آفريني مي‌كنند.

- خدمات پشتيباني آموزشي در دانشكده‌ها و ستاد آموزش و تحصيلات تكميلي خالصانه و دلسوزانه فعالند.

- همه‌ي همكاران هيأت علمي، كارشناسان محترم آموزشي و دستياران ارجمند آموزشي، سلامت دانشجويان را به سلامت خود ترجيح داده، مشتاقانه در آموزش غير حضوري و نيز در آزمايشگاه‌ها و كارگاه‌ها دانشجويان را ياري مي‌رسانند.

به پاس اين همه ارزش آفريني، من صميمانه روز معلم را به همه‌ي شما در ساختارهاي آموزشي و پژوهشي دانشگاه تبريك مي‌گويم و سعي وافر شما را ارج مي‌نهم.

                         سيد مهدي ابطحي 

                          رئيس دانشگاه

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.