کدخبر:1817/13991003

3 دی 1399

بازدید سردار حسین دهقان از توانمندی ها و دستاوردهای دانشگاه صنعتی اصفهان
سردار حسین دهقان وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مشاور رهبر معظم انقلاب در صنایع دفاعی در بازدید از دستاوردها و توانمندی های دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: این دانشگاه تاکنون برکات زیادی برای کشور داشته است.

در این دیدار رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به دستاوردهای پژوهشگران و فناوران این دانشگاه در حوزه های مختلف، به نقش آفرینی این دانشگاه برتر درارتقاء زیرساخت های علمی و فناوری کشور طی چهار دهه گذشته اشاره کرد.

دکتر سید مهدی ابطحی با تأکید بر اثربخشی محققان دانشگاه صنعتی اصفهان، به اقدامات این مرکز علمی در حوزه بین الملل به ویژه میز سوییس و مرکز سرن اشاره و تصریح کرد: پژوهشگران و فناوران دانشگاه صنعتی اصفهان در 14 دانشکده و 8 پژوهشکده این دانشگاه آماده کمک به بخش های مختلف کشور در بخش های علمی و فناورانه هستند.

 سردار حسین دهقان نیز در این دیدار با بیان این که استان اصفهان به عنوان صنعتی ترین استان کشور، در بسیاری از صنایع نقش اول را دارد گفت: بیش از 70 درصد از فولاد کشور و 50 درصد از محصولات صنایع ساختمانی و نیز سایر بخش های صنعتی در این استان تولید می شود.

وی اضافه کرد: این ویژگی ها بدین معنی است که دانشگاه صنعتی اصفهان می تواند نقش بسیار جدی را در توسعه صنعتی کشور، ارتقاء کیفیت و اصلاح فرآیندها ایفاء نماید.

وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به شناخت قبلی خود از دانشگاه صنعتی اصفهان، افزود: محققان این دانشگاه توانسته اند در بسیاری از ظرفیت های ناشناخته ورود نمایند.

دهقان با تأکید بر لزوم ارتقاء برند دانشگاه صنعتی اصفهان و شناخت بیش از پیش کشور از دستاوردها و توانمندی های این دانشگاه، گفت: دانشگاه صنعتی اصفهان برکات زیادی برای کشور داشته است.دانش آموختگانی که از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند قابل اتکا و توانمندند و این یک اعتبار بزرگ برای دانشگاه صنعتی اصفهان است که باید از آن بیش از بیش استفاده کرد.

در ابتدای این دیدار تعدادی از مدیران پژوهشی و فناوران دانشگاه صنعتی اصفهان به تشریح اقدامات، دستاوردها و توانمندی های محققان و پژوهشگران این دانشگاه پرداختند.

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.