کدخبر:1813/13991003

3 دی 1399

پنج عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان، در میان پژوهشگران و فناوران برتر سال 1399 استان
در آئین اختتامیه بیست و یکمین هفته پژوهش و فناوری استان اصفهان که روز گذشته و با حضور استاندار و رؤسای دانشگاه‌های بزرگ استان در محل استانداری اصفهان برگزار شد، 5 عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان  به عنوان پژوهشگران و فناوران برتر استان اصفهان معرفی شدند.

در این مراسم از ۲۶ پژوهشگر و فناور برتر سال 1399 استان اصفهان در بخش های کشاورزی، فنی مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه و نیز بخش دانش آموزی تجلیل شد.

در بخش فناوران برتر، دکتر وحید غفاری نیا عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان فناور برتر سال 1399 معرفی و تجلیل شد.

در بخش پژوهشگران برتر و در حوزه فنی و مهندسی، دکتر حسین فرزانه فرد دیگر عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، در حوزه کشاورزی و دامپروری، دکتر محمدرضا مصدقی عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی کشاورزی و در حوزه علوم پایه، دکتر محمد سراجی عضو هیئت علمی دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان پژوهشگران برتر استان اصفهان در سال 1399 معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

در بخش معرفی سه طرح فناورانه نیز دکتر مهدی لوئی پور عضو هیئت علمی پژوهشکده علوم و فناوری زیردریا دانشگاه صنعتی اصفهان با ارائه طرح «طراحی، ساخت و تست یک دستگاه ROV برای آب های عمیق» به عنوان صاحب فناوری برتر معرفی شد.

گفتنی است: به هر یک از پژوهشگران و فناوران برتر استان اصفهان، لوح تقدیر و تندیس از طرف شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان ارائه و پژوهانه به مبلغ ۲۰میلیون تومان از طرف سازمان متبوع شان اهداء گردید.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.