کدخبر:2146/13990230

30 ارديبهشت 1399

اطلاعيه هيات رئيسه دانشگاه صنعتي اصفهان پيرامون افزايش سطح فعاليت‌هاي حضوري دانشگاهيان از تاریخ ۹۹/۳/۱۷
ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات كليه دانشگاهيان گرامي ، در راستاي اجراي تصميمات ستاد ملي مقابله با بيماري كرونا (مورخ ۹۹/۲/۲۷) و تاكيد وزير محترم علوم، تحقيقات و فناوري، مصوبات جلسه مورخ ۹۹/۲/۲۹ هيات رئيسه دانشگاه صنعتي اصفهان در خصوص افزايش ميزان فعاليت هاي حضوري دانشجويان گرامي، كاركنان ارجمند و اعضاي محترم هيات علمي به شرح زير به استحضار ميرسد:
 
۱-ضمن تشكر از همراهي بي نظير كليه اعضاي محترم هيات علمي دانشگاه به سبب انجام نيكوي فعاليت ها به صورت حضوري و غيرحضوري از زمان شروع بحران كرونا تا كنون، از تاريخ ۹۹/۳/۱۷ اساتيد ارجمند جهت پاسخگويي به دانشجويان (به ويژه در مقطع تحصيلات تكميلي)، شركت در جلسات شوراهاي گروه، دانشكده و دانشگاه(حسب مورد) و پيگيري امور آموزشي،  پژوهشي، فناوري و اجرايي در دانشگاه با رعايت پروتكل هاي بهداشتي حضور فيزيكي خواهند داشت. قابل ذكر است كه به علت مشكلات احتمالي ناشي از حضور حداكثري دانشجويان خوابگاهي ، تدريس دروس كماكان به صورت مجازي دنبال خواهد شد ليكن تهيه و ارائه محتوي ‌ هاي آموزشي ترجيحا" در محل دانشكده يا مركز آموزش مجازي دانشگاه انجام مي شود.
 
۲-هيات رئيسه دانشگاه از همراهي كليه كاركنان گرامي دانشگاه (اعضاي غير هيات علمي) در ماه هاي اخير قدرداني نموده و مقرر ميدارد از تاريخ فوق ‌ الاشاره كليه كاركنان گرامي دانشگاه در محل كار حضور يافته و وظايف محوله را ضمن رعايت پروتكل های بهداشتي پيگيري نمايند.
 
۳-امكان حضور كليه دانشجويان در دانشگاه در صورت رعايت پروتكل هاي بهداشتي از تاريخ فوق وجود خواهد داشت مشروط به اينكه نياز به اقامت در خوابگاه نداشته باشند. ليكن با توجه به ضرورت توجه ويژه به سلامت دانشجويان عزيز در اين مرحله صرفا امكان اسكان مجدد در خوابگاه ها و استفاده از فضا و امكانات آزمايشگاه ها براي دانشجويان مقطع دكتري كه در مرحله پژوهشي بوده و رساله تجربي (با نياز به امكانات دانشگاه) دارند و همچنين دانشجويان كارشناسي ارشد ورودي 96 وجود دارد. مجوز حضور این دسته از دانشجویان توسط معاونت آموزشی صادر می شود و نحوه اختصاص اسکان و حضور دانشجو یان مذکور در خوابگاه و دستورالعمل های بهداشتی كه بايستي رعايت شود در اطلاعیه معاونت دانشجو یی اعلام می گردد . تصميم مرتبط با امكان اقامت ساير دانشجويان در خوابگاه ها و ورود آن ها به آزمايشگاه ها در زماني ديگر متناسب با وضعيت شيوع بيماري كرونا اتخاذ خواهد شد.
۴- بررسي هاي لازم در خصوص زمان و نحوه برگزاري امتحانات پايان ترم و چگونگي تكميل دروس عملی (كارگاهي يا آزمايشگاهي) در شوراي آموزشي دانشگاه انجام و مصوبات مرتبط در هفته هاي پيش رو اطلاع رساني ميشود.
 
با آرزوي توفيق الهي
هيات رئيسه دانشگاه صنعتي اصفهان

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.