کدخبر:1053/13990223

23 ارديبهشت 1399

گزارش مرکز همکاری های علمی بین المللی دانشگاه از نحوه برگزاری امتحانات در دوران COVID – 19 در دانشگاه های مختلف دنیا
در این گزارش،که نتیجه بررسی 18دانشگاه از کشورهای مختلف جهان می باشد، ضمن بررسی وضعیت دانشگاه های جهان در این برهه حساس، سیاست‌های تدوین شده از جانب آن ها در چگونگی برگزاری امتحانات و ارزشیابی پایان ترم عنوان می‌شوند.

با تصویب ستاد ملّی مبارزه با کرونا مبنی بر فاصله گذاری اجتماعی، تمامی فعالیت های حضوری و آموزشی در همه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور به حالت تعلیق درآمده است.

عطف به اطلاعیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به تاریخ  اول اردیبهشت ۱۳۹۹، تمامی مؤسسات آموزشی به منظور به حداقل رساندن آسیب های ناشی از توقف آموزش حضوری، موظف به روی آوری به فناوری های آموزش برخط شدند.

علاوه بر نیاز به اتخاذ روش‌های جدید آموزش، لازم است برای برگزاری امتحانات نیز تدبیری اندیشیده شود و دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی باید با توجه به شرایط و امکانات خود تدابیر لازم را برای ارزشیابی منصفانه ودقیق دانشجویان به­کارگیرند.

در این گزارش،که نتیجه بررسی 18دانشگاه از کشورهای مختلف جهان می باشد، ضمن بررسی وضعیت دانشگاه های جهان در این برهه حساس، سیاست‌های تدوین شده از جانب آن ها در چگونگی برگزاری امتحانات و ارزشیابی پایان ترم عنوان می‌شوند. همچنین، سعی شده تا نرم‌افزارها و ابزارهایی که این دانشگاه ها برای برگزاری امتحانات مورد استفاده قرارمیدهند بررسی و معرفی شوند.

مشروح گزارش...

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.