کدخبر:1753/13990217

17 ارديبهشت 1399

وزیر علوم، در تماس تلفنی تبریک گفت:
انتخاب دکترسید محمود مدرس هاشمی به عنوان استاد نمونه کشوری
دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در تماس‌ تلفنی با دکتر سید محمود مدرس هاشمی، انتخاب این استاد دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان استاد نمونه کشور را تبریک گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، از آنجا که به دلیل شیوع ویروس کووید ۱۹، امکان برگزاری آیین تجلیل از استادان نمونه کشوری به سیاق و روال سال‌های گذشته فراهم نیست، پس از تایید نهایی و معرفی استادان نمونه، وزیرعلوم با توجه به شرایط جدید در تماس‌های تلفنی جداگانه‌ای به آن ها تبریک گفت و از تلاش ها و فعالیت های علمی، پژوهشی و فناورانه آنان قدردانی کرد.

بر این اساس دکتر سید محمود مدرس هاشمی، استاد دانشکده مهندسی برق وکامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان یکی از 16 استاد نمونه کشور در سال 1399 معرفی شد.

دکتر مدرس هاشمی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی اصفهان با رتبه اول و مقطع دکتری خود را در سال 1379 و در رشته مهندسی برق گرایش مخابرات دانشگاه صنعتی شریف و با درجه عالی پشت سر گذارده است.

وی که هم اینک استاد گروه مخابرات دانشکده مهندسی برق وکامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان است، از سال 1371 عضو هیأت علمی این دانشگاه بوده و طی سال های 1392 تا 1398 نیز ریاست دانشگاه صنعتی اصفهان را عهده دار بود.

ریاست دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، حضور در سه دوره معاونت های مختلف دانشکده مهندسی برق وکامپیوتر، عضویت در کمیته های علمی کنفرانس های ملی و عضویت در هیأت تحریریه دو مجله تخصصی از دیگر سوابق این استاد نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان است.

دکتر محمود مدرس هاشمی که ترجمه دو کتاب تخصصی را درکارنامه خود دارد، در سال 1387 عنوان مدرس نمونه دانشگاه را کسب نموده و تاکنون هدایت ده ها پایان نامه و رساله مقاطع تحصیلات تکمیلی را بر عهده داشته است.

بر اساس اعلام وزارت علوم، تحقیقات و فناوی، مراسم رسمی تجلیل از استادان نمونه دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور در سال ۱۳۹۹ پس از عادی شدن شرایط و رفع بیماری کووید ۱۹ برگزار خواهد شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.