اطلاعيه مشترک معاونت دانشجویی و معاونت فرهنگی در خصوص تشكيل ستاد حمايت از دانشجويان

دانشجویان عزیز،

با سلام و آرزوی سلامتی برای شما و خانواده های محترمتان همانطور که می دانید متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامت دانشجویان و دانشگاهیان، فعلاً حضور دانشجویان در دانشگاه ها امکان پذیر نبوده و آموزش های غیر حضوری اجتناب ناپذیر است.

همچنین علاوه بر نگرانی های موجود در خصوص ادامه روند آموزشی، تبعات گوناگون ناشی از شرایط ویژه به وجود آمده در کشور، توجه به ابعاد دیگر مشکلات احتمالی بوجود آمده برای آحاد جامعه را بسیار ضروری می نماید.

دانشگاه صنعتی اصفهان با هدف ایجاد درک مشترکی از شرایط دانشگاه و دانشجویان و در راستای ایجاد فضای همدلی، همکاری و تعاون بین اقشار مختلف دانشگاهی برای عبور از این بحران، بر آن شد تا ستاد حمایت دانشجویی را تشکیل دهد.

این ستاد با همکاری همه مسئولین دانشگاه به ویژه معاونت های دانشجویی، فرهنگی، آموزشی، نهاد مقام معظم رهبری و مجموعه های فعال دانشجویی با برقراری ارتباط موثر و تماس با کلیه دانشجویان این دانشگاه تلاش حداکثری خود را در زمینه رصد و شناسایی دانشجویانی که دچار مشکل شده اند و یا نیاز به حمایت ویژه از جنبه های سلامت جسمانی، روانی، معنوی و مالی دارند، انجام خواهد داد.

علاوه بر آن، تلاش خواهد کرد تا مشکلات و سوالات شما دانشجویان گرامی را در زمینه های آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دریافت و جهت تهیه پاسخ آنها از مسئولین ذیربط، راهنمایی لازم را ارائه دهد تا بدین وسیله ضمن پاسخگویی به ابهامات احتمالی در روند فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشجویان، اطمینان و آرامش مطلوبی نیز در این شرایط فراهم آید.

بدیهی است همکاری و همیاری دانشگاهیان به ویژه مجموعه های فعال دانشجویی در رسیدن به اهداف این ستاد بسیار موثر و ارزشمند است.

به امید برطرف شدن گرفتاری اخیر و حضور هر چه زودتر شما در دانشگاه.

معاون دانشجویی و معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان

ستاد حمایت از دانشجویان

تاریخ

سال: 

1399

ماه: 

ارديبهشت

روز: 

10