کدخبر:1133/13981129

29 بهمن 1398

با هدف ارتقاء ارتباط دانشگاه با صنعت:
نخستين جشنواره پروژه های کاربردی و کارآموزی دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد+گزارش تصويري
نخستين جشنواره پروژه های کاربردی و کارآموزی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور استادان، دانشجويان، دانش آموختگان و شركت هاي مهم اين حوزه، دوشنبه 28 بهمن ماه در این دانشكده برگزار شد.

در دانشگاه صنعتي اصفهان سالانه حدود ۲۰۰ دانشجوی کارشناسی پروژه کارشناسی خود را در یک حوزه کاربردی تحت نظارت استادان دانشکده برق و کامپیوتر به انجام می رسانند كه با توجه به قابلیت های علمی و فنی دانشجویان، اين پروژه ها می تواند در قالب نیازمندی های فنی و علمی شرکت های فعال در این حوزه تعریف گردد تا ضمن رفع مشکلات صنعت، دانشجویان را به فضای کاری آینده خود نزدیک نمايد.

نخستين جشنواره پروژه های کاربردی و کارآموزی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر در بخش هاي گوناگون شامل نشست شرکت های بازدیدکننده و استادان، پیشنهاد پروژه توسط صنعت، معرفی شرکت های متقاضی جذب نیرو و کارآموز، ارائه پروژه های کارشناسی در قالب پوستر، ایده های نوآورانه دانشجويان در قالب پوستر و جذب مشتري و سرمايه گذار برگزار شد.

در بخش نشست شرکت های بازدیدکننده و استادان، مدیران و متخصصان در یک فضای صمیمی با استادان این دانشکده ملاقات کردند و با معرفی توانمندی و خواسته های خود، زمینه برای همکاری های علمی و فنی آینده را فراهم آوردند. همچنین، دانشجویان با مراجعه به این بخش توانستند با اين شركت ها به صورت مستقيم ملاقات کرده و زمینه های همکاری خود را فراهم نمایند.

از ديگر بخش هاي اين جشنواره، ارائه پیشنهاد هاي پروژه توسط صنعت بود، در این بخش شرکت هایی که مایل به طرح پروژه برای همکاری با دانشگاه بودند، در غرفه های مجزا پیشنهادات خود را به صورت پوستر برای استادان، دانشجویان و سایر شرکت های بازدیدکننده ارائه نمودند.

بخش معرفی شرکت های متقاضی جذب نیرو و کارآموز يكي از بخش هاي جذاب اين جشنواره بود كه در آن شرکت هایی که مایل به استخدام نیرو از میان دانشجویان مستعد و توانمند بودند، در غرفه های مختلف ضمن معرفی خود به دانشجویان، شرایط و نیازمندی های خود را مطرح نمودند.

در اين جشنواره پروژه های کارشناسی به صورت پوستر توسط دانشجویان ارايه گرديد و مورد داوري قرار گرفت، كه در پايان پروژه هاي مرتضي موسي پسندي، مريم مقدادي، شيما صالحي و كامران چيت ساز از سوي شركت هاي حاضر به عنوان پروژه هاي برتر انتخاب و از آنان تقدير به عمل آمد.

گزارش تصويري

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.