کدخبر:1550/13981024

24 دی 1398

به همت مرکز بهداشت و درمان دانشگاه:
سومین دوره کارگاه های آموزشی HSE منطقه سه كشور در دانشگاه صنعتي اصفهان آغاز به كار كرد
سومین دوره کارگاه های آموزشی HSE منطقه سه کشور، صبح امروز با محوریت "ایمنی و مدیریت بحران در سراهای دانشجویی" در دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز به كار كرد.

رئيس دانشگاه صنعتی اصفهان در اين نشست با بيان اين كه اين دانشگاه یکی از دانشگاه های برتر کشور در رنکینگ بین المللی است، گفت: از نظر کیفیت پژوهش رتبه اول را داريم و با توجه به امكانات و توانمندي هاي موجود در اين دانشگاه، دارای فرصت هاي متفاوتي با سایر دانشگاه ها نيز هستيم.

دكتر سيد مهدي ابطحي با اشاره به تنوع ساختار و محل استقرار دانشگاه صنعتي اصفهان، بر اهميت موضوع ایمنی و مدیریت بحران در اين دانشگاه تأكيد كرد و افزود: وجود کوی اساتید و کارکنان، عدم سطح دسترسی آسان به مركز شهر و وجود اولین پارک علم و فناوری کشور باعث شده تا اين دانشگاه محل مناسبی برای پایلوت شدن در سطح کشور جهت پیاده سازی شهرک ایمن باشد.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان نيز در اين نشست با بيان اين كه موضوع ایمنی و مدیریت بحران در دانشگاه ها با سازمان های دیگر متفاوت است،گفت: حضور اقشار مختلف دانشگاهی شامل کارکنان، دانشجویان، اعضای هیأت علمی و خانواده ها سبب تنوع مسائل و موضوعات ایمنی در دانشگاه می گردد.

دکتر کلانتری با اشاره به تصویب آیین نامه شورای ایمنی و مدیریت بحران در دانشگاه بر نقش مؤثر حوزه دانشجویی نيز تأكيد كرد.

شركت كنندگان در این کارگاه موضوعاتي همچون، تلقی های نادرست نسبت به مفهوم HSE.M.S و آسیب شناسی عدم درک صحیح مدیران دانشگاهی با مروری بر حوادث سراهای دانشجویی، شناسایی و ارزیابی ریسک و واکنش در شرایط اضطراری در سراها، ایمنی عمومی، مدیریت هوشمند سراها و اعتباربخشی و اعتبارسنجی برای سراها را مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهند داد.

گفتني است: سومین دوره کارگاه های آموزشی HSE كه شامل 50 مركز بهداشت و درمان در دانشگاه هاي منطقه سه کشور مي شود در روزهاي 24 و 25 دی ماه در دانشگاه صنعتی اصفهان ادامه مي يابد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.