کدخبر:1229/13960303

3 خرداد 1396

با حضور در پژوهشکده اویونیک:
بازدید نمایندگان اتحادیه صنایع هوافضای آلمان ازدانشگاه صنعتی اصفهان
نمایندگان اتحادیه صنایع هوافضای ایالت باواریای کشور آلمان با حضور در پژوهشکده اویونیک دانشگاه صنعتی اصفهان با توانمندی های علمی و پژوهشی این دانشگاه آشنا شدند.

رئیس پژوهشکده اویونیک دانشگاه صنعتی اصفهان هدف از این بازدید را، شناساندن توانمندی ها، امکانات آموزشی و تحقیقاتی پژوهشکده اویونیک این دانشگاه عنوان کرد و گفت: طی نشستی مشترک با حضور اساتید و کارشناسان این پژوهشکده، ریاست دانشکده برق وکامپیوتر و هیئت آلمانی، مذاکرات لازم در خصوص همکاری‌ و تعامل بیشتر در این زمینه صورت پذیرفت.

دکتر وحید غفاری‌نیا با اشاره به ساختار، توانمندی‌ها، زمینه‌های پژوهشی و تحقیقاتی و جایگاه علمی دانشگاه صنعتی اصفهان، به بیان زمینه‌های پژوهشی و پروژه‌های انجام شده در پژوهشکده اویونیک این دانشگاه پرداخت و افزود: اجرای طرح توسعه فناوری‌های کلیدی هواپیمای مسافربری 150 نفره در حوزه اویونیک مهم‌ترین طرح پژوهشی انجام شده در این پژوهشکده محسوب می شود.

نمایندگان اتحادیه صنایع هوافضای ایالت باواریای آلمان نیز در این دیدار، فعالیت‌ها و توانمندی‌های خود در حوزه هوایی را ارایه نمودند و با توجه به علاقه‌مندی طرفین در رابطه با همکاری‌ بیشتر، مذاکراتی در رابطه با تبادل دانشجو، انتقال فناوری، آموزش و خرید برخی محصولات هوایی غیر نظامی انجام گرفت.

گفتنی است: اتحادیه صنایع ایالت باواریای آلمان، سال گذشته نمایندگی رسمی خود در تهران، به منظور برقراری ارتباط مؤثر با شرکت‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی ایران را تأسیس نموده است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.