کدخبر:1424/13960202

2 ارديبهشت 1396

با شرکت 65 تیم دانشجویی و دانش آموزی:
پایان نخستین دوره مسابقات ملی سازه های ماکارونی در دانشگاه صنعتی اصفهان +گزارش تصویری
نخستین دوره مسابقات ملی سازه های ماکارونی با حضور 65 تیم دانشجویی و دانش آموزی ازسراسر کشور، در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

در این دوره از مسابقات تیم های شرکت کننده در مجموع 110 سازه ماکارونی را در سه حوزه راندمان دانشجویی، راندمان دانش آموزی و سنگین در معرض رقابت قرار دادند.

در پایان نخستین دوره مسابقات ملی سازه های ماکارونی، تیم "East Bridge" از موسسه آموزش عالی خاوران موفق به کسب مقام اول در بخش راندمان دانشجویی شد. تیم های "میراث ماندگار" از آزاد الکترونیک تهران و "رابین" از دانشگاه آزاد اسلامی کرج نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در گرایش سنگین نیز تیم "هفت آسمان" از بخش آزاد و تیم های"چهلستون" و "مکران" به ترتیب از دانشگاه آزاد اسلامی لنجان و دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش راندمان دانش آموزی، تیم "آذرخش" از مدرسه فرزانگان 2 زنجان در جایگاه نخست قرار گرفت؛ و تیم های "Ant Bridge2" و "شکست ناپذیر3" مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

در پایان این دوره از مسابقات تیم "موسسه آموزش عالی خاوران" موفق شد، رکورد کشوری گرایش راندمانی را 231 عدد ارتقا دهد.

گفتنی است: نخستین دوره مسابقات ملی سازه های ماکارونی، از 31 فروردین ماه به مدت دو روز در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد و با اهدای جوایز نقدی، لوح تقدیر و تندیس مسابقات از برگزیدگان، تقدیر به عمل آمد.

گزارش تصویری...

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.