کدخبر:1000/13951203

3 اسفند 1395

دریازدهمین جشنواره برترین‌های فناوری نانو:
دانشگاه صنعتی اصفهان درفهرست برترین های نانوفناوری کشور
یازدهمین جشنواره برترین‌های فناوری نانو، با تجلیل از دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان دومین مؤسسه پژوهشی برتر فناوری نانو کشور به پایان رسید.

در این آئین که روز گذشته و با حضور دبیر ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، محققان برتر و برگزیده و نمایندگان مؤسسات و نشریه های برتر کشور در سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، دانشگاه صنعتی اصفهان پس از دانشگاه تهران بعنوان دومین مؤسسه پژوهشی برتر نانو کشور معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

پس از دانشگاه صنعتی اصفهان دانشگاه های تربیت مدرس و صنعتی شریف، عناوین سوم و چهارم این جشنواره را کسب کردند.

انتشار 322 مقاله ISI، ثبت 6 اختراع داخلی، انجام 85 پایان نامه در حوزه فناوری نانو، توسعه دو محصول مبتنی بر فناوری نانو، کسب 109 امتیاز از فروش محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان، انجام یک پایان نامه مبتنی بر نیاز صنعت و چاپ یک کتاب انگلیسی در این حوزه، از جمله دلیل انتخاب دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان دومین مؤسسه پژوهشی برتر فناوری نانو کشور عنوان شده است.

گفتنی است: دانشگاه صنعتی اصفهان در نهمین دوره این جشنواره رتبه پنجم و در دهمین جشنواره برترین‌های فناوری نانو نیز پس از دانشگاه های صنعتی شریف و تهران رتبه سوم برترین مؤسسات پژوهشی این جشنواره را به خود اختصاص داده بود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.