کدخبر:1441/13951123

23 بهمن 1395

همزمان با سومين كنگره بزرگداشت شهداي دانشجوي استان:
آغازبه کار نمايشگاه نقش دانشگاه درمهندسی دفاع مقدس دردانشگاه صنعتی اصفهان + گزارش ویدئویی
همزمان با سومين كنگره بزرگداشت شهداي دانشجوي استان اصفهان، نمايشگاه "نقش دانشگاه در مهندسی دفاع مقدس" با حضوررئیس دانشگاه صنعتی اصفهان درسالن شهید آوینی این دانشگاه آغاز به کار نمود.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در آیین افتتاحیه این نمایشگاه، با ابراز خرسندی از میزبانی این دانشگاه از سومين كنگره بزرگداشت شهداي دانشجوي استان اصفهان، گفت: مهم‌ترین هدف از برگزاری این کنگره در طول سه سال گذشته، پیام‌رسانی و الگوسازی برای نسل امروز بوده است.

دکتر مدرس هاشمی با تأکید بر نقش پررنگ و مؤثر دانشگاه‌های کشور در طول دفاع مقدس؛ ارایه نقش دانشگاه در حوزه مهندسی و تأکید بر نقش آن ها در جنگ تحمیلی را هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه در کنار دیگر برنامه‌های کنگره عنوان کرد.

وی با اشاره به این که در این نمایشگاه، دستاوردها و امکانات دانشگاه‌ در حوزه مهندسی و تحقیقات مرتبط با دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده،افزود: متخصصين ايثارگر، با حضور در غرفه های مهندسي دريايي، مهندسي رادار، امنيت و رمز، مهندسي ويژه، مهندسي سازه و عمليات خاكي، مهندسي آب، تجهيزات خودرويي و امداد و درمان به تشریح این دستاوردها خواهند پرداخت.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان این که آغاز به کار بعضی از حوزه‌های مهندسی همزمان با دفاع مقدس بوده است، گفت: حوزه‌هایی مانند زیر دریا، امنیت و رمز و دیگر مهندسی ها پس از پایان جنگ تحمیلی برکات و دستاوردهای بسیار گسترده و وسیعی را به جامعه عرضه داشته‌ است.

مدرس هاشمی در پایان ابراز امیدواری کرد بازدید از دستاوردهای دانشگاه‌ها در حوزه مهندسی دفاع مقدس، منجر به تقویت روحیه خودباوری در دانشجویان گردد.

گفتنی است: نمايشگاه "نقش دانشگاه در مهندسی دفاع مقدس"از 23 تا 25 بهمن ماه در سالن شهيد آويني دانشگاه صنعتي اصفهان پذیرای علاقمندان آشنایی با دستاورهای دانشگاه در این زمینه است.

گزارش ویدئویی...

گزارش تصویری...

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.