کدخبر:1521/13951006

6 دی 1395

باحضور پرشوردانش آموختگان به همراه خانواده:
جشن بزرگ دانش آموختگی سال تحصیلی95-94 + گزارش تلویزیونی
آئین جشن دانش آموختگی فارغ التحصیلان سال تحصیلی95-94 دانشگاه صنعتی اصفهان به همراه تجلیل از 115 دانش آموخته برتر این دانشگاه عصر روز گذشته برگزار شد.

در این مراسم که با حضور هیأت رئیسه دانشگاه، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، اعضای هیأت رئیسه دانشکده ها، جمعی از اعضای هیأت علمی و خیل پرشور دانش آموختگان سال تحصیلی95-94 دانشگاه صنعتی اصفهان به همراه خانواده های آنان برگزار شد، رییس دانشگاه صنعتی اصفهان با تبریک به این دانش آموختگان گفت: خوشبختانه فارغ‌التحصیلان این دانشگاه، همواره در داخل و خارج از کشور در عرصه‌های گوناگون افتخارآفرین بوده‌اند.

دکتر مدرس هاشمی، با اشاره به ارتقای وضعیت دانشگاه صنعتی اصفهان در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی طی سه سال اخیر، تصریح کرد: این دانشگاه همواره دستاوردهای علمی، پژوهشی و صنعتی فراوانی را به کشور عرضه داشته، اما مهم‌ترین دستاورد آن فارغ‌التحصیلانی پرتلاش است که در بخش‌های مختلف کشور مشغول فعالیت هستند.

وی با تأکید بر ظرفیت و توانمندی مناسب دانشگاه صنعتی اصفهان، ابراز امیدواری کرد؛ دانش‌آموختگان این دانشگاه که از پتانسیل بالایی برخوردار هستند، با انگیزه مناسب و روحیه با نشاط وارد بازار کار شوند.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به کم‌رنگ بودن اخلاق علمی و حرفه‌ای در محیط‌های علمی کشور، لزوم توجه به این اصل مهم را خواستار شد وادامه داد: دانش‌آموختگان این دانشگاه می‌توانند پل ارتباطی بسیار خوبی میان دانشگاه و صنعت باشند و با ارائه پیشنهادات سازنده، موجب بهبود وضعیت دانشگاه گردند.

مدرس هاشمی وضعیت نیروی انسانی و تجهیزات دانشگاه صنعتی اصفهان را در کشور را مناسب ارزیابی کرد و افزود: با این حال نیازمند ارتقا در بخش‌های مختلف هستیم و تمامی دانش‌آموختگان می‌توانند از طریق ارتباط با بنیاد دانشگاه صنعتی اصفهان و انجمن دانش‌آموختگان این دانشگاه در این مسیر کمک نمایند.

در این مراسم باشکوه از 115 دانش آموخته برتر دانشگاه صنعتی اصفهان شامل دانش آموخته رتبه اول مقطع کارشناسی دانشگاه، 8 دانش آموخته صاحب پایان نامه برترکارشناسی ارشد و 8 دانش آموخته صاحب رساله دکتری برتر و 98 دانش آموخته ممتاز رتبه های اول و دوم درسه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از 14 دانشکده دانشگاه تجلیل بعمل آمد.

در بخش ویژه ای از این آئین شکوهمند نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 144 شهید والامقام دانشگاه صنعتی اصفهان و نیز 3 شهید گمنام این دانشگاه، از خانواده دانشجوی شهید رشته مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان «شهید والامقام حسین اعتباری» بطور ویژه تجلیل بعمل آمد.

قرائت سوگندنامه دانش آموختگی، اجرای برنامه های هنری و پخش کلیپ های خاطره انگیز از دوران دانشجویی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان، از دیگر بخش های این مراسم باشکوه بود.

گزارش تلویزیونی...

گزارش تصویری...

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.