کدخبر:1055/13951001

1 فروردین 1395

در بیست و سومین جشنواره:
سه اثرمحققان دانشگاه صنعتی اصفهان درمیان برترین های کتاب دانشجویی استان وکشور
در پایان بیست و سومین جشنواره کتاب سال دانشجویی و بیست وسومین جشنواره کتاب سال اصفهان، از سه عنوان کتاب منتشر شده در مرکز نشر دانشگاه صنعتی اصفهان تقدیر به عمل آمد.

کتاب "اصول و فناوری های تولید بیوگاز" که توسط صفورا میرمحمدصادقی به همراه دکتر کیخسرو کریمی در رشته مهندسی شیمی به نگارش درآمده است در شاخه تألیف و در گروه فنی و مهندسی بیست و سومین جشنواره کتاب سال دانشجویی، از طرف انتشارات مرکز جهاد دانشگاهی تهران، شایسته تقدیر شناخته شد.

در بیست و سومین جشنواره کتاب سال اصفهان نیز کتاب "مبانی فرایند حرارتی (در کنسروسازی)" ترجمه شده توسط دکتر علی نصیرپور، محمدرضا نصری و زهره حاجی هاشمی بعنوان کتاب برگزیده گروه کشاورزی مورد تجلیل قرار گرفت.

همچنین کتاب"جریان شاره ها درمقیاس میکرو و نانو" که به همت دکترابراهیم شیرانی ومهندس امیر هوشمند ترجمه شده بود، در گروه مکانیک بیست و سومین جشنواره کتاب سال اصفهان شایسته تقدیر شناخته شد.

گفتنی است: جشنواره کتاب سال دانشجویی هر ساله همزمان با ایام هفته كتاب جمهوری اسلامی ايران، با هدف ايجاد نشاط علمي در مراكز علمی و دانشگاهی كشور، جلب همكاری و حمايت ناشران حوزه دانشگاهی، چاپ آثار دانشجويی، تقويت بنيه علمی دانشجويان با ارائه آثار مكتوب و حمايت از دانشجويان نوقلم برای توليد انديشه‌های جديد برگزار می‌شود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.