کدخبر:1558/13950930

30 آذر 1395

با حضورجمعی از دانشگاهیان ایثارگر:
گردهمایی ایثارگران دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
گردهمایی ایثارگران دانشگاه صنعتی اصفهان با حضوررییس دانشگاه، معاون فرهنگی اجتماعی و جمعی از ایثارگران و دانش آموختگان اسبق این دانشگاه برگزار شد.

در این نشست دکتر مدرس هاشمی رییس دانشگاه صنعتی اصفهان به تشریح نقش این دانشگاه در مهندسی جنگ و دستاوردها و پیشرفت های دانشگاه از دوران دفاع مقدس تا کنون پرداخت.

سردار لاله زار، فرمانده قرارگاه نوح و کربلا در دوران دفاع مقدس نیزضمن بیان دلایل تاریخی جنگ تحمیلی، خاطراتی از فرماندهان دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان را ارائه نمود.

مسئول هماهنگی واعزام دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان به جبهه­ ها سخنران بعدی این نشست بود که توضیحاتی درخصوص فرایند اعزام دانشجویان به جبهه ارائه کرد.

مهندس شهیدی پور با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره شهدای دانشجو، به ارائه پیشنهاداتی به منظور برگزاری هرچه بهتر این کنگره پرداخت.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این گردهمایی به تشریح برنامه های سومین کنگره­ ی شهدای دانشجوی استان اصفهان پرداخت.

گفتنی است: دانشگاه صنعتی اصفهان که در مهندسی جنگ نقش به سزایی ایفا نموده و با تقدیم 144 شهید در دوران دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ رقم زده است، اواخر بهمن ماه سال جاری میزبان سومین کنگره ­ی شهدای دانشجوی استان اصفهان است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.