کدخبر:1547/13950916

16 آذر 1395

با هدف انتقال و توسعه علم و فناوری:
همکاری مشترک دانشگاه صنعتي اصفهان و مركز منطقه‌اي مديريت آب شهري (يونسكو)
نشست مشترک رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان، مدیر بخش علوم آب یونسکو، مدیر مرکز منطقه‌ای مدیریت آب شهری تحت پوشش یونسکو و مدیران عامل شرکت آبفا و آب منطقه ای اصفهان به منظور امضای تفاهم نامه همکاری مشترک در صنعت آب و فاضلاب، صبح امروز برگزار شد.

در این نشست، مسایل جاری و چالش های پیش روی صنعت آب و مشکلات منطقه اصفهان در این زمینه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان نیز تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان دانشگاه صنعتي اصفهان و مرکز منطقه‌ای مدیریت آب شهری تحت پوشش یونسکو با هدف انتقال و توسعه علم و فناوری و ظرفیت‌سازی در حوزه صنعت آب و فاضلاب از طریق ايجاد ارتباط مؤثر با مراجع علمي داخلی و بین‌المللی و همچنين تسهيل ارائه دستاوردهاي تحقيقاتي و تجارب جمهوري اسلامي ايران در مجامع تخصصي بین‌المللی به امضای طرفین رسید.

تقويت فعاليت‌هاي بین‌المللی علمي پژوهشي، برگزاري سمينارها، كنفرانس‌ها و كارگاه‌هاي علمي در سطح ملي‌، منطقه‌اي و بین‌المللی و توسعه فعالیت‌های پژوهشی و فن‌آورانه با استفاده از ظرفیت و توان دانشگاه‌، از جمله محورهاي همكاري در این تفاهمنامه در نظر گرفته شده است.

همچنین انجام پروژه‌هاي تحقیقاتی در زمینه‌های مورد علاقه و فراهم نمودن امکانات برای طی فرصت های مطالعاتی دانشجویان دوره دکتری در مراکز علمی تحت پوشش یونسکو از دیگر زمينه‌هاي همكاری مورد توافق در این تفاهم نامه مشترک می باشد.

گفتنی است: مرکز منطقه‌ای مدیریت آب شهری یکی از مراکز مرتبط با آب یونسکو می باشد که از سال ۲۰۰۲، با هدف انتقال دانش علمی و تجربی و افزایش دانسته‌ها و ظرفیت‌ها در تمامی ابعاد مدیریت منابع آب و بهبود وضعیت رفاه ساکنین این منطقه از آسیا، فعالیت خود را در تهران آغاز نموده است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.